Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

''Ψάχνω στο φως'' - Νέο cd - Ιορδάνης Σιδηρόπουλος

Ο Ιορδάνης Σιδηρόπουλος ενημέρωσε τη φωτογραφία του εξωφύλλου του.
Αγαπητοί φίλοι και φίλες ! Αυτό είναι το νέο μου εξώφυλλο !!
''Ψάχνω στο φως''
Δεκέμβριος 2015
Μου αρέσει!


Επιτέλους λοιπόν !! Έχω νέα να σας πω για την δεύτερή μου προσωπική δουλειά ! Τελικά ο τίτλος του άλμπουμ είναι ''Ψάχνω στο φως'' και περιέχει 9 τραγούδια, εκ των οποίων στα δύο έχω την τιμή να συμμετέχουν και δύο αγαπημένοι καλλιτέχνες του ελληνικού τραγουδιού.
Ο τίτλος του τραγουδιού όπου τραγουδά εξ ολοκλήρου ο αγαπημένος μου τραγουδιστής Βασίλης Παπακωνσταντίνου, έχει τίτλο ''Μας προδώσαν'' και το ντουέτο με την υπέροχη Ρίτα Αντωνοπούλου ονομάζεται, ''Ο κόσμος άλλαξε νωρίς''......
Ο δίσκος αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του Νοέμβρη. Οι μίξεις, το mastering, τα εξώφυλλα, και το artwork είναι έτοιμα, καθώς στα σκαριά έχουμε και δύο video clips όπου δουλεύουμε αυτόν τον καιρό !!
Σύντομα θα ανακοινωθούν οι συντελεστές, η εταιρεία που θα κυκλοφορήσει το άλμπουμ, οι τίτλοι των τραγουδιών του και το εξώφυλλό του !
Ευχαριστώ όλους τους φίλους που στηρίζουν αυτή την προσπάθειά μου σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε....Εσείς μου δίνετε δύναμη να συνεχίζω και να σας τραγουδώ αυτά που έχω να πω !
Έχω κι άλλα πολλά να γράψω αλλά το καθετί, στην ώρα του - που θα είναι και σύντομα !!
Μέχρι τότε να περνάτε καλά και να είστε γεροί ! Πολλά φιλιά σε όλους και να έχετε ένα όμορφο Σάββατο !!
Μου αρέσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: