Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Μας "μέθυσε" ο ήλιος!

Υπάρχει μέσα στο πλανητικό μας σύστημα και αρχίζει να κάνει την ύπαρξή του ορατή. – Βίντεο

νιβ
Του Γιώργου Παπαγεωργίου
Τον τελευταίο καιρό πλυθαίνουν οι φωνές για τον πλανήτη Νιμπίρου γνωστό και ως » πλανήτη Χ». Τι συμβαίνει όμως στα αλήθεια δεν είναι σε θέση να εξηγήσει ακόμα κανείς.
Δεν μπορείς να εξηγήσεις αυτά που το ανθρώπινο μάτι δεν μπορεί να δει, παρά μόνο αν μπορέσεις να κατανοήσεις, την πληρότητα της ανθρώπινης οντότητας. Είναι λογικό αν σε περιορίζει η γνώση που σου έχουν μεταδώσει αυτοί που θέλουν αν σε κρατάνε τυφλό, να μη μπορείς να…

Περισσότερα εκεί

Εγώ, ήθελα εδώ και καιρό να γράψω, ότι ο ήλιος που φωτογραφίζω, κυρίως όταν εμφανίζεται ξαφνικά, όταν σχεδόν, είναι σα να απαντά σε σκέψεις μου ή επιμένει να ακτινοβολεί σε σημεία απίστευτα, κ.λ.π. έχω διαισθανθεί εδώ και κάποια χρόνια, ότι δεν είναι ο παλιός Ήλιος που ήξερα.
Αυτός έχει μια θολάδα που τείνει προς λευκό και σα ρυθμιζόμενο ρομποτάκι... θυμίζει και big brother, ακόμα και σκέψης.
Δείχνει, σα να με αγαπά, δεν τον γνωρίζω όμως, τον κύριο!
Αν κατέβει, αν μού εξηγήσει τα γιατί και τα διότι του, αν αποδειχθεί Καλός ή για το Καλό, ίσως και να τον αγαπήσω, ποτέ όμως, σαν τον πρωτότυπο!
Απαιτώ όμως, να μη με ξεγελά και να μην μού κρύβει τον παλιό, γνωστό μας και ακίνδυνο Ήλιο!
Περισσότερα από μένα, ντεν έχει!
Εδώ  αστοιχείωτη ερευνήτρια, ακόμα στον Πρόλογο.
Οι άπειρες φωτογραφίες μου, με απότομη στροφή απ' το θέμα μου στον ήλιο, η μόνη μου απόδειξη.
Τρέχα γύρευε να βρεις, μέσω αρίθμησης φωτογραφιών...

"Νίμπιρος;"
Τί όνομα!


Αγράμματη, μεν, κράτησα και κρατάω την "φαντασία" μου για μένα...
Όταν πετυχαίνω κάτι τέτοια άρθρα, ναι, τα κρατάω και σας τα δείχνω.

Μπορεί κι εσείς, "κάτι" να ψάχνετε...
Ας ψαχνόμαστε...
Κακό, δεν είναι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: