Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

Νέα των Μουσικών Ιχνηλατών

Το Σάββατο 26/12 στο "HAYATT" (Βόλος)
Μαζί με τον ΓΙΑΝΝΗ ΜΗΤΣΗ για μία παράσταση.
Μαζί μας: Νέστωρ Κόκκαλης (τύμπανα)
Γιάννης Αλεξανδρής (Ηλ. Κιθάρα)
Μερόπη Βλαχογιάννη (Ακορντεόν).
Σας περιμένουμε........Καλή Αντάμωση!!!

"Δεν ξέρω", Μουσική: Γιάννης Μήτσης, Στίχοι:Κώστας Φασουλάς CD "Η μόνη αλήθεια είναι ο δρόμος" Κυκλοφορεί από το Μικρό Ήρωα
youtube.com
Μου αρέσει!Σχολιάστε


ΑΦΙΣΑ \ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΤΣΗΣ & ΝΙΚΟΣ ΜΕΡΓΙΑΛΗΣ \ ΒΟΛΟΣ 2015
Μου αρέσει!Σχολιάστε


......την Καλημέρα μου!

Ο χρήστης Μουσικά νέα δημοσίευσε μια σημείωση.
Μόλις κυκλοφόρησε από τον "Μικρό Ήρωα" το νέο album του Νίκου Μεργιαλή με τίτλο "Ζωής Ημερολόγια".
Ο Νίκος Μεργιαλής είναι ο ιδρυτής και ερμηνευτής των Μουσικών Ιχνηλατών, ένα συγκρότημα που έχει στο ενεργητικό του και στην πάνω από δεκαετή πορεία του αναρίθμητες εμφανίσεις ανά την Ελλάδα με αξιόλογες συνεργασίες.
Μετά από δύο επίσημες δισκογραφικές δουλειές "Είμαι ό,τι δεν είμαι" (2008) και "Άρχισε...
...
Μου αρέσει!Σχολιάστε

.....ήταν όλα όμορφα!!!!!!!!!!
Να ζήσετε....και πάντα αγαπημένοι!!!!!!!!!!
Μου αρέσει!Σχολιάστε





Πουλάκια μου όμορφα......να ζήσετε ευτυχισμένοι!!!!!!!
Μου αρέσει!Σχολιάστε


Η νέα δισκογραφική δουλειά περιλαμβάνει δέκα τραγούδια και κυκλοφορεί από την "ΜΙΚΡΟΣ ΗΡΩΣ".
Όσοι επιθυμούν να την αποκτήσουν ταχυδρομικώς μπορούν να στείλουν στο inbox ή στο mousikoiixnilates@gmail.com
Ευχαριστούμε.......Καλή Ακρόαση!!!
Μου αρέσει!Σχολιάστε


Δεν υπάρχουν σχόλια: