Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Ιορδάνης Σιδηρόπουλος - "Τσιμεντένια Σοκάκια" (Νέο Τραγούδι)

Ιορδάνης Σιδηρόπουλος - "Τσιμεντένια Σοκάκια" (Νέο Τραγούδι) 

Δημοσιεύτηκε στις 19 Δεκ 2015
Από τον νέο δίσκο ''Ψάχνω στο φως'' που θα κυκλοφορήσει αυτά τα Χριστούγεννα από την Protasis Music.

Στίχοι - μουσική: Ιορδάνης Σιδηρόπουλος

Στίχοι:
Περπατώντας στα τσιμεντένια σοκάκια,
τα όνειρά μου κάπου ψάχνω να βρω
Κυκλοφορώντας μες ένα πλήθος αγνώστων
μόνο εκείνα έχω για να πιαστώ
Και για πυξίδα έχω ένα πείσμα
που όλο φουντώνει όσο περνάει ο καιρός
Κι η δύναμή μου είν' η ζωή μου
και αυτή η φωτιά που καίει και σας τραγουδώ

Κι όλα γύρω μου θυμίζουν ξένο τόπο να με σέρνει,
από 'δω κι από 'κει
Το μυαλό μου ζει σε παραμύθια σε λάθος αιώνα
και σε μια κακή εποχή

Σβήνεσαι μέσα στο πλήθος...
την ψυχή σου ψάξε τώρα να βρεις...
Κράτα την πριν να την χάσεις....
κάνε το τώρα που ίσως να είναι νωρίς...
Χάθηκα και εγώ πιο κάτω
μα τη σωστή θα βρω την διαδρομή
Είμαι ένας ξένος μέσα στους ξένους....
μα ανάμεσά μας πώς ουρλιάζει η σιωπή.

----------------------------------------­----------------------------------------­---------------

Τύμπανα - Άκης Γαβαλάς
Πλήκτρα - Δημήτρης Καραντάνας
Μπάσο,Κιθάρες,Φωνή - Ιορδάνης Σιδηρόπουλος

Στοιχεία επικοινωνίας:
facebook page : https://www.facebook.com/iordanhssidi...
e-mail : iordanismusic@gmail.com , nick.sidiropoulos@outlook.com

Μπορείτε να προμηθευτείτε τον δίσκο "Ψάχνω στο Φως" επικοινωνώντας είτε στην σελίδα του Ιορδάνη Σιδηρόπουλου είτε στα παραπάνω e-mail, όπως επίσης και μέσω της Protasis Music.

All Rights Reserved:
Iordanis Sidiropoulos 2015

***
Μ' αρέσει που ο Ιορδάνης "αερίζει" γρήγορα τα νέα του τραγούδια!
"Το γοργόν και χάριν έχει!"
Καλοτάξιδα, Ιορδάνη!
Δυο άκουσα, μόλις, θα πάνε μακριά!

****

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: