Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2015

Τι προσφέρει η καθημερινή καταγραφή τροφών

Γιατί είναι σημαντικό να κρατάτε διατροφικό ημερολόγιο και τρία βήματα για μία επιτυχημένη καταχώρηση

Διπλασιάστε τον ρυθμό απώλειας βάρους, διατηρήστε το νέο σας βάρος σε λιγότερο από 5' την ημέρα

Γεια σας φίλες και φίλοι,
Πολλοί δεν το γνωρίζουν αλλά το ημερολόγιο τροφών (διατροφολόγιο) είναι το πιο δυνατό εργαλείο, όσον αφορά τη διατροφική ισορροπία και τη διατήρηση βάρους1,2,3. Και 3 απλοί κανόνες για τη χρήση του, οδηγούν στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Έτσι, με λιγότερο από 5 λεπτά την ημέρα θα καταφέρετε να φτάσετε τον επιθυμητό σας διατροφικό στόχο.
diatrofologio

Τι προσφέρει η καθημερινή καταγραφή τροφών

Διπλασιάζεται ο ρυθμός απώλειας βάρους

Σύμφωνα με έρευνα1, ο ρυθμός απώλειας βάρους, μπορεί να διπλασιαστεί στους ανθρώπους που κρατάνε 6 ημέρες την εβδομάδα αρχείο, με τις τροφές που έχουν καταναλώσει. Αυτό με απλά λόγια, σημαίνει ότι χάνετε τα διπλάσια κιλά στον ίδιο χρόνο απ' 'ότι με μία δίαιτα χωρίς τη χρήση διατροφολογίου.

Βοηθάει να αλλάξουμε τη δίαιτά μας

Τα διατροφικά ημερολόγια δεν είναι μόνο γι' αυτούς που θέλουν να χάσουν ή να πάρουν βάρος. Πολλοί χρειάζεται να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες, είτε για λόγους υγείας πχ δίαιτα για διαβητικούς, είτε επειδή έχουμε βάλει κάποιο στόχο π.χ. χορτοφαγία, δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες κ.α. Το διατροφολόγιο αποτελεί εξαιρετικό βοήθημα για να πετύχουμε αυτήν την αλλαγή.

Μας κάνει διατροφικά πιο ειλικρινείς και συνειδητοποιημένους

Η καταγραφή μας φέρνει αντιμέτωπους με όλες αυτές τις διατροφικές μας συνήθειες που ούτε είχαμε προσέξει ότι ήταν εκεί. Τελικά τρώμε λιγότερο ή περισσότερο απ' ότι πιστεύουμε, πιο συχνά ή πιο σπάνια και λιγότερο ή περισσότερο υγιεινά.
food-salad-restaurant-person food-chicken-meat-outdoors food-healthy-vegetables-potatoes

Πώς όμως πρέπει να χρησιμοποιείται το διατροφολόγιο

Το διατροφολόγιο δεν είναι εκεί για να ασκείτε κριτική στον εαυτό σας

Το διατροφολόγιο βρίσκεται εκεί για να σας δώσει όλες τις διατροφικές πληροφορίες που χρειάζεστε, ώστε να πάρετε την επόμενη διατροφική σας απόφαση στη δίαιτα σας. Δεν είναι ένα ενοχικό εργαλείο, ούτε ένας “μπαμπούλας” που αποφασίζει για εσάς πότε, τι ή πόσο πρέπει να φάτε. Είναι απλά ένα βοήθημα για να ακολουθήσετε πιο εύκολα τη δίαιτα που εσείς επιλέγετε. Το διατροφολόγιο ακόμα και αν δε συνδυαστεί με κάποια συγκεκριμένη δίαιτα, οδηγεί πάλι σε εξισορρόπηση της διατροφής και του βάρους μας σε φυσιολογικά επίπεδα.

Να είστε ειλικρινείς και όσο το δυνατόν πιο ακριβείς

Εφόσον το καταναλώσατε, καταγράψτε το. Το διατροφολόγιο σας είναι προσωπικό, δεν το βλέπει κανένας που δε θέλετε να το δει. Μείνετε λοιπόν, ειλικρινείς με τον εαυτό σας και καταγράψτε τι τρώτε με όσο το δυνατόν περισσότερη ακρίβεια. Το Titroo.gr έχει γι' αυτόν το λόγο στο 98% των φαγητών της βάσης προεπιλεγμένες μερίδες.

Κάνετε καθημερινή καταγραφή

Το καλύτερο θα ήταν αμέσως μετά από κάθε γεύμα να το καταγράφετε. Το διατροφολόγιο έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, όταν η καταγραφή γίνεται για τουλάχιστον 6 ημέρες την εβδομάδα1Το Titroo.gr είναι προσβάσιμο απ' όλες τις συσκευές και βελτιστοποιημένο για γρήγορη καταχώρηση. Τα στατιστικά μας στοιχεία δείχνουν ότι οι χρήστες μας κατά μέσο όρο καταναλώνουν λιγότερο από 5 λεπτά καθημερινώς για να καταγράψουν όλες τους τις τροφές.
sandwich_pc
Και να θυμάστε, όλες οι τροφές χρειάζονται :)
Εις το επανιδείν,
η Ομάδα του Titroo.gr
1. Hollis, J.F. American Journal of Preventive Medicine, August 2008; vol 35 (2): pp 118-126.
2. Yoni Freedhoff, MD The Top 10 Whys and Hows of Keeping a Food Diary
3. Kristin Kirkpatrick, M.S., R.D., L.D Food Diary: Why This Weight Loss Tactic Is So Effective

Δεν υπάρχουν σχόλια: