Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Το συγκλονιστικό κείμενο της Meryl Streep στο διαδίκτυο.

Το συγκλονιστικό κείμενο της  Meryl Streep στο διαδίκτυο. (Ζήλεψα φριχτά. Πόσο θα ήθελα να το είχα γράψει εγώ!)

πηγή: nikosonline.gr

(Ζήλεψα φριχτά. Όταν το διάβασα ταυτίστηκα τόσο πολύ που ήθελα να το είχα γράψει εγώ.

Η μεγαλύτερη ηθοποιός του κόσμου, η Meryl Streep, φαίνεται ότι ανάρτησε ένα κείμενο το οποίο κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και κυριολεκτικά με ενθουσίασε.) (Διευκρίνηση στο τέλος)


«Δεν έχω υπομονή για κάποια πράγματα, όχι επειδή είμαι αλαζονική, αλλά επειδή έχω φτάσει σε ένα σημείο της ζωής μου όπου δεν μπορώ να χάνω χρόνο με ότι με δυσαρεστεί, ή με πληγώνει. Δεν έχω υπομονή για τον κυνισμό, για την υπερβολική κριτική και τις απαιτήσεις οποιασδήποτε φύσης.

Δεν έχω πια τη διάθεση να αρέσω σε όσους δεν αρέσω, να αγαπάω αυτούς που δεν με αγαπάνε και να χαμογελάω σε αυτούς που δεν μου χαμογελάνε. Δεν μπορώ να χαλαλίσω ούτε λεπτό σε αυτούς που λένε ψέματα, ή θέλουν να με χειραγωγήσουν.

Αποφάσισα ότι δεν θέλω να συνυπάρχω με οποιονδήποτε προσποιείται, υποκρίνεται, είναι ανειλικρινής ή με κολακεύει. Δεν μπορώ να ανεχθώ ούτε την επιλεκτική γνώση, ούτε την ακαδημαϊκή αλαζονεία. Δεν με ενδιαφέρει ούτε το κουτσομπολιό.

Αντιπαθώ τις αντιπαραθέσεις και τις συγκρίσεις. Πιστεύω στον κόσμο των αντιθέτων και γι αυτό αποφεύγω ανθρώπους με δύσκαμπτες και άτεγκτες προσωπικότητες. Στη φιλία απεχθάνομαι την έλλειψη αφοσίωσης και την προδοσία. Δεν τα πάω καλά με όσους δεν ξέρουν να πουν μια καλή κουβέντα, ή μια λέξη ενθάρρυνσης. Βαριέμαι τις υπερβολές και δεν μπορώ να αποδεχθώ αυτούς που δεν αγαπάνε τα ζώα. Και πάνω από όλα δεν έχω υπομονή για όποιον δεν αξίζει την υπομονή μου».

Meryl Streep



**
πηγή

**
Σχόλιο: Διευκρίνηση 
Πολλές φορές ανεβάζω άρθρα που δεν με καλύπτουν απόλυτα, αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς.
Να εξηγήσω τα της παρενθέσεως...

"Ζήλεψα φριχτά. Πόσο θα ήθελα να το είχα γράψει εγώ!", λέει ο φίλος η φίλη που αναμετέδωσε το κείμενο.

Γιατί "ζήλεψες", καλέ μου ή καλή μου;

Σημασία έχει ότι το αισθάνεσαι. Αν το εφαρμόζεις κιόλας, ποσώς πρέπει να σε ενδειαφέρει, αν έχει γραφτεί και από ποιον.

Γιατί τόση βαρύτητα στα "γραμμένα"; 

Εκεί, τελικά, βρίσκεται, όλο το νόημα της ζωής;

Αν το είχες γράψει εσύ, ίσως να μην το μάθαινε κανένας, οπότε, χρόνο ζωής κέρδισες και μεγάλη απογοήτευση από αναγνώστες (αποδέκτες) που θα σ' έκριναν, ως μεγάλο εγωιστή. (ή εγωίστρια.)

Λατρεύω την Meryl Streep και την θαυμάζω όπως όλος ο κόσμος για το "έξω" της, πολύ περισσότερο δε, για το μέσα της.

Δεν ξεχνάω όμως, ότι "μιλάει" από θέση "ισχύος", κι αυτό είναι "παρηγορία", για όλους εμάς, τους ανίσχυρους...

Υγ. μεγάλο:

Κι όμως, δεν είμαι σίγουρη, αν κάλυψα και αν εξέφρασα "σωστά" τις σκέψεις που μου προξένησε, (συγκεντρωτικά), αυτό το άρθρο.

Σα να παρέλειψε να γράψει κάτι και η Meryl:

"Πονάει, όμως πολύ, μέχρι να φτάσεις εκεί!"

Αυτό μού έλειψε απ' το ειλικρινέστατο κείμενό της.

Κατά τα άλλα, έτσι αισθάνεται πολύς κόσμος, κι αυτό είναι η κατάντια της σημερινής εποχής μας που σίγουρα, δεν είναι για χειροκρότημα, ούτε γι' αυτόν που το αισθάνεται.

Σίγουρα κι αυτός (ή αυτή) κάπου φταίει.(Κατερίνα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: