Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Θέατρο του Θερμαϊκού

Ο χρήστης Θέατρο του Θερμαϊκού ενημέρωσε την εικόνα του προφίλ του.
Παρασκευή 23 Οκτωβρίου
Δημοτικό Θέατρο «Αστέρια» ώρα 21:15
Προπώληση εισιτηρίων Viva.gr και ΔΗΠΕΘΕ Σερρών
Μου αρέσει!   Σχολιάστε  
*****
...Ευχαριστώ...! Τιμή μου!
...Συγκινημένη και δεν έδωσα ακόμα, ίχνος απ' αυτά που πήρα, με αφορμή την Βγερού!
Καλή συνέχεια και Επιτυχία, παιδιά!

Δε ξεχνιέται εύκολα η Βγερού, επιφυλάσσομαι...

*****
Θέατρο του Θερμαϊκού
Τι να πω, τώρα;
Πραγματικά, δυσκολεύομαι.
Θα ήθελα να δω πολλές φορές αυτή την παράσταση!
Έτρεχε...!
Σαν την ζωή! Δεν την προλαβαίνεις!
Δύσκολη! Υψηλά νοήματα σε κάθε φράση!
Υψηλά επίπεδα σε όλα της!
Από πού και ποιον ν' αρχίσεις και πώς να τελειώσεις;
Ένα ξέρω, μόνο!
Εγώ που δεν γυρίζω πίσω στα ίδια, που κρατάω μόνο ότι μού αφήσει η πρώτη εντύπωση (δεν έχω χρόνο για πολύ βάθος, δεν προλαβαίνω, καν, την ζωή μου!) θα ήθελα να δω πολλές φορές αυτή την παράσταση και μάλιστα σε πολύ αργό, πιο "αργό", δεν γίνεται!

Τί να πω, κι εγώ, παιδιά; (η "χορεύτρια"...)
Συγκλονισμένη!
Αφού είχα την τύχη να σας δω και να σας μάθω, σας "Ευχαριστώ" που υπάρχετε!
Υπάρχει ελπίδα και την "κρατάτε" στο πάθος σας, εσείς!
"Καλή συνέχεια και Επιτυχία!"
Τί να πω; Ότι σας "έκλεψα" πολλά;
Ναι, το έκανα...
Και θα το ξανακάνω, γιατί αξίζετε, ακόμα και να σας "κλέβουν"!
|
Μου αρέσει!   Σχολιάστε  
















Δεν υπάρχουν σχόλια: