Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Αρνιέμαι, αρνιέμαι, ΑΡΝΙΕΜΑΙ!

Αρνιέμαι αρνιέμαι αρνιέμαι
οι άλλοι να βαστάνε τα σκοινιά
αρνιέμαι να με κάνουν ό,τι θένε
αρνιέμαι να πνιγώ στην καταχνιά.
Αρνιέμαι αρνιέμαι αρνιέμαι
να είσαι συ και να μην είμαι εγώ
που τη δική μου μοίρα διαφεντεύεις
με τη δική μου γη και το νερό.
Αρνιέμαι αρνιέμαι αρνιέμαι
να βλέπω πια το δρόμο μου κλειστό
αρνιέμαι να 'χω σκέψη που σωπαίνει
να περιμένει μάταια τον καιρό.

Special thanks to Leonidas ;) Αρνιέμαι Μουσική : Mίκης Θεοδωράκης Στίχοι : Ιάκωβος Καμπανέλλης Πρώτη εκτέλεση: Bασίλης Παπακωνσταντίνου Αρνιέμαι αρνιέμαι αρν...
youtube.com

Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Μ' αυτό το τραγούδι καταργήθηκε η σελίδα μου η πρώτη, με 5000 άτομα! Ήταν 2011 εποχή...
Λίτσα Ρητά-Κόγια
Λίτσα Ρητά-Κόγια Ενόχλησε το τραγούδι ;;;
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Δεν ξέρω τι έγινε. Ποτέ δεν έμαθα. Δεν ήξερα Αγγλικά, δεν μπόρεσα να βρω άκρη. Ήταν η τελευταία μου ανάρτηση αυτό. Δεν το ξανάδα. Ίσως κάποτε μάθω!
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Αναφορές έκαναν, μάλλον, συστημένες. Τώρα, δεν τους ενοχλεί πια, αυτό το τραγούδι. Έμαθε ο κόσμος και διεκδικεί.
Λίτσα Ρητά-Κόγια
Λίτσα Ρητά-Κόγια μας θέλουν μουγκούς...να μην αντιδράμε....τώρα βρίσκουν άλλα..
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Κουνάω κεφάλι, αλλά δεν το βλέπεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: