Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Υποφέρω, Υποφέρω πολύ! Υποφέρουν!

The String Theory Ensemble από το CD: "CHEAP: low quality - high fun" 

Αποφάσισα να αλλάξω εντελώς στη ζωή
Και να κόψω κάθε είδους με εσένα επαφή
Ανακάλυψα πως ήσουν η πηγή του κακού
Γιατί σ’ όσα λάθη είχα κάνει υπήρχες παντού
Μα εγώ σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ
Και γι’ αυτό δεν μπορώ δεν μπορώ δεν μπορώ
Να σε ξεχάσω και μου λείπεις και μου λείπεις
Κι υποφέρω
Κι υποφέρω υποφέρω υποφέρω υποφέρω πολύ
Έχεις φύγει έχεις φύγει έχει μείνει η ζωή μου μισή

Υποφέρω, Υποφέρω πολύ! Υποφέρουν!

3 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Απλά, δεν μ' αρέσει!

Δεν έχει να κάνει με τις "Φωνές" και την Μουσική!

Θυμίζει σφαχτάρια...

Τα λόγια...

Μα, τί αγάπη είναι αυτή;

Σώστε την μουσική μας, ΕΛΕΟΣ!

Βρείτε ένα τρυφερό τραγούδι για τις συμπαθέστατες κυρίες, ΕΛΕΟΣ!


Κυκλαμίνα είπε...

Κι αρέσει σε τόσους στο Φεις!

Θεέ μου! Λες κι έχει η αγάπη παραγγελιές, λες και δεν μαθαίνουμε απ' τα λάθη μας!

Άγαρμπο τραγούδι, ρε, παιδιά!
Κλωτσήσανε τ' αυτάκια μου!

Δίδαγμα: Κόψ' τε με, γιατί θα πάρω φόρα και δεν θ' αφήσω τίποτα αρνητικό να περνάει απαρατήρητο!

Κυκλαμίνα είπε...

Κι ήρθε ο γιος και του λέω: άκου ένα τραγούδι.
"Το ξέρω, είναι παλιό της Βανδή".

Εγώ, ντεν το ήξερα!
Με συγχωρείς, Βανδούλα μου και σε συμπαθάω κιόλας, απ' τις δυο φορές που είδα τα ταλέντα!
Έχεις καλή ψυχή, δεν το συζητάμε!
Και φωνή!
Να επιλέγεις, όμως, φιλενάδα!
Να λες κι ένα: "Αυτό, δεν μ' αρέσει!"
Κανενός Καλλιτέχνη δεν είναι όλα τα έργα του καλά!
ΌΠως κι αν τον λένε, απ' όλα τα είδη της Τέχνης!
Βρε, τι έπαθα, σήμερα!

Αλλού κι αλλού με βγάζει η νύχτα!