Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Ηλικιωμένη γυναίκα μπαίνει στο τρόλεϊ και στηρίζεται όπως και όπου μπορεί.

Ηλικιωμένη γυναίκα μπαίνει στο τρόλεϊ και στηρίζεται όπως και όπου μπορεί. Νεαρή κοπέλα σηκώνεται να της δώσει τη θέση της. Δεν τη δέχεται με τίποτα: "Όχι κάθισε, όχι δε θέλω, να, έχει κι εδώ μια άδεια" της λέει και πάει να καθίσει δίπλα στη μαντάμ Ξινίδου, η οποία πριν ακόμη καθίσει, τη ρώτησε: "Δε σας άρεσε η άλλη η θέση;" "Δε δέχομαι να παίρνω τη θέση νέου ανθρώπου που κουράζεται" της χώνει στα μούτρα ως απάντηση η κυριούλα. "Ε, εντάξει, θα ήταν ξεκούραστη. Εξάλλου δεν κάνουν και τίποτα οι νέοι για να κουράζονται" συνεχίζει η Ξινίδου. Την πήρε και τη σήκωσε. Της τα έχωσε όλα μαζεμένα, η καλή γιαγιούλα. Για την ψυχική κούραση που είναι χειρότερη από τη σωματική, η οποία μαζεύεται και δεν ξεκουράζονται ποτέ, για τους άδικους αγώνες που κάνουν οι νέοι για να πετύχουν κάτι που είναι ξεγραμμένο, να τους αφήσουν ήσυχους τους νέους που, χωρίς να ξέρουν τι προσπάθειες έχουν κάνει, τους λένε τεμπέληδες και ναι, έχει και παιδιά και εγγόνια που τελείωσαν τις σπουδές τους και δεν έχουν τι να κάνουν και ξέρουν από απόγνωση.
Κατέβηκα πριν προλάβει ν' αλλάξει θέμα η ταραγμένη μαντάμ Ξινίδου. Και σκέφτηκα πως αυτό το ανώτερο είδος πρέπει να το προσέξουμε να μην το χάσουμε, πρέπει και να το καλλιεργήσουμε μέσα μας. Γιατί με κάτι τέτοιους θα αλλάξει ο κόσμος.
Maria Xeiloudaki ναι να το προσέξουμε !
Iakovos Aresvourtsis
Kostas Kourakis
Kostas Kourakis να την κλωνοποιησουμε την υπεροχη γιαγιακα, γινεται;
Simos Armenis
Simos Armenis Και κεραταδες και ζημιωμενοι ειμαστε οι νεοι.
Χριστινα Σαββατιανου
Χριστινα Σαββατιανου
Χριστινα Σαββατιανου φλατς στα μουτρα να δεις που παει η ξινίλα
Βασίλης Ντάγκας
Βασίλης Ντάγκας την ξινιδου εδω ,εχω ειδικοτητα
Χριστινα Σαββατιανου
Χριστινα Σαββατιανου κανε τιποτε ρε μαστρο Μπιλ να μαζευτουνε οι ηλιθιες
Νάντια Κατσαρού
Νάντια Κατσαρού Είμαι σίγουρη και για τους δυο σας, ότι δε θα κατεβαίνατε στη στάση σας. Θα μένατε για να της ρίξετε τουλάχιστον ένα ξέχεσμα (αν όχι μπουκέτο). Αλλά η ηρωική γιαγιά της είχε ήδη κάνει τα μούτρα κρέας.
Χριστινα Σαββατιανου
Χριστινα Σαββατιανου α μπορει να πηγαινοερχομουν πανω κατω με το λεωφορειο να την κραταγα σε ομηρια την ξινιδου
Διάσωση Διασώστου
Απαντήστε...
τακης θηβαιος
τακης θηβαιος ρε πουστη μου να μην ειμαι "αθηναιος" σε κατι τετοια φτουυυυυυυυ
Σάββας Κατσέας
Σάββας Κατσέας Πλήρης αντίθεση με τις θείες που συναντάω συνήθως εδώ στα λεωφορεία: πριν προλάβεις να καταλάβεις τι έγινε έχεις φάει νίντζα αγκωνιά και στην ανάγκη... τακουνιά, προκειμένου να προλάβει η πενηντάρα-εξηντάρα θεία να καπαρώσει την διαδρομή ως την πολυπόθητη θέση.
Panagiotis Arvanitis
Panagiotis Arvanitis Καπως ετσι ειναι. Τα νεα παιδια το μονο που ξερουν ειναι, να χειριζονται τον υπολογιστη και αγγλικα
Yorgos Vouzoulidis
Filipos Maniotis
Filipos Maniotis Μεγαλυτερη δυστυχια Δεν υπαρχει...οταν τα αυτονοητα μετατρεπονται σε στοχους ζωης!!σε βαραει το βαθυστοχαστο σου!!Ετσι στα αλυπητα !!!ουτε καν λιγο παραπανω απο την μιζερια σου!!!και να εισαι και ευχαριστημενος που επιασες και παλι τον πατο σου,,,,ωχ!!συγνωμη!!μου ξεφυγε!!Τον στοχο σου ηθελα να πω!..ναι!ναι!!εκει στις ψηλες και αγναντευε,,,!!Θα ρθει κι απο μονος του!!!χαχαχαχα...χανεις και ρυτιδες τσαμπα βρε μαλακα!!!!ειναι κι αυτη που συνεχιζει να ξερογλυφεται σαν την ''Νιβεα της'',,,,,βαλε και τον μπιτ ι κριμ,,,α...και σου γλυστρισε κι ολας!!!Θαρθει και ο μπιλ ο κριμ..να σου πατικωσει και την φραντζα σου...!!Αστα βρε βλαμενο τα μαλλακια σου ανακατωμενα!!!Σου πανε τα πιο ''ομορφα''...!!κοιτα καπου αλλου να σου πιανει και τοπο και χωρο,,και χρονο,,,,,!!Σιγα τον Αισταιν και τις σχετικες περι της μαλακιας του,,,,παει αυτος του ειχε ξεφυγει βρε!!η για να τον κατανοησεις ..πρεπει να σου φευγει και το κλαπετο ανταμα!!!Να γινεις ενας ΑΣΟΣ,,,σχετικος και ασχετος!!και να εχεις και ολη την συνθεση μαζι σου και μεσα σου!!!Οσο για να επιβιωνεις.....τραγουδα μα καθε σου φορα απο την αρχη...!Μα οχι και ασχημοπαπαγαλος!!!κι ας μην ξερεις και τι να παιξεις στα παιδια σου.....αμα τα προσεξεις θα στο βρουνε αυτα απο μονα τους,,αρκει να μην τα αντιγραψεις κι αυτα παλι...!!Σαν την κοπια που σε σερνει μαζι με την κεφαλα σου,,,,!!Ισως μωρε μαλακα μου...θα 'χεις κατι για να λες,,,εσυ και οι μοναξιες σου!!Λιγο το'χεις!!??αλλοι ουτε καν την αντεχουνε!!Σιγα και μην τους αντεχει κι ολας!!Ασε που και που ζεις...καμια φορα για την ''φυρα ''σε εχει...και ειναι μεχρι να το παρεις χαμπαρι....!!Καφρε σου φωναζει!!Μου Λακισες παλι!!σα να μας τα ΠΑΡΑΜΙΛΑΣ...!!Τουλαχιστον να ηξερες και τι λες??τι ωραια που θα σου ητανε!!!Ετσι τα φτιαχνω για να εχω να σου τα χαριζω,,,μη και με ευρει και κανας Λοξυγγας,,,οπως τοτε που μου τρομαζες και δεν ηξερα τι να σε κανω...!το ηξερες κι αυτο βλαμενο μου...ουτε την μοναξια μου δεν ηθελες να μου στερισεις,,,,,,,,μα δεν θυμαμαι αν ποτε μου στο ζητησα...!!Μαλλον μονη σου ειχες παρει μιαν αποφαση!!Να με δεις αν ξερω και τα καταφερνω ''οταν σερνομαι''...!Εσυ ετσι κι αλλιως ειχες γινει ενα ''Λιωμα''...!κ;αι σιγα και μην σε αφηνα να εισαι και να γινεσαι...!!εΙΧΕς ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ πΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ,,,ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ''ΥΠΟΣΧΕΣΗ'',,,,,ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ...!!Η μονη μου χαρα πως ο δικος μου μεειχε

Δεν υπάρχουν σχόλια: