Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

ΓΙΩΤΑ ΓΙΑΝΝΑ-- Καλλιτέχνης θα πεί.

ΓΙΩΤΑ ΓΙΑΝΝΑ-- Καλλιτέχνης θα πεί. 

Γιώτα Γιάννα - "Νυν και αεί" - Μια εκπληκτική ερμηνεία! 


ΓΙΩΤΑ ΓΙΑΝΝΑ - Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ

 

Γιώτα Γιάννα

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Γιώτα Γιάννα
Πραγματικό όνομα Παναγιώτα Γιαννέλου
Τόπος γέννησης Αθήνα
Εθνικότητα Ελληνική
Υπηκοότητα Ελληνική
Επάγγελμα/
ιδιότητες
τραγουδιστής
Είδος Τέχνης Τραγούδι
Η Γιώτα Γιάννα είναι Ελληνίδα τραγουδίστρια με παρουσία στα ελληνικά μουσικά δρώμενα άνω των πενήντα ετών. Έχει τραγουδήσει σε κέντρα της Αθήνας ερμηνεύοντας κομμάτια που έγιναν γνωστά από άλλους μεγάλους Έλληνες τραγουδιστές όπως η Μαρινέλλα, ο Πουλόπουλος, ο Νταλάρας, η Δούκισσα, ο Βοσκόπουλος και άλλων.
Την έχουν χαρακτηρίσει «η Ελληνίδα Τζάνις Τζόπλιν», «η Πασιονάρια της Εθνικής οδού» (κατά τον Μάνο Χατζιδάκι), ερμηνεύτρια που «αρπάζει το τραγούδι απʼ τα μαλλιά και το κάνει ολοδικό της» (σύμφωνα με τη Λένα Πλάτωνος)[1].
Ξεκίνησε παίζοντας φυσαρμόνικα δίπλα στη Σοφία Βέμπο[2]. Μέχρι τα ογδόντα της δεν είχε κυκλοφορήσει δίσκο[3], αλλά ήταν πολύ γνωστή, κυρίως στο Αθηναϊκό κοινό[4], από τις εμφανίσεις της στα μουσικά μαγαζιά της Πλάκας και σε Νυχτερινά Κέντρα της Εθνικής οδού.
Ο πρώτος της δίσκος είχε τίτλο «Τα μάτια της Γιώτας Γιάννα» και κυκλοφόρησε το 2013.

Γιώτα Γιάννα - Ο Θάνατος Του Ποιητή

 




*****

Κι ήρθε το ξημέρωμα της Τετάρτης 18 Νοέμβρη 2015, που επεμβαίνω σ' αυτή την νάρτηση.

Προέκυψε, να τα φέρω και στα σχόλια, συμπληρώνω.

***

Κι εκεί που πήρα θέση βραδινή, συνηθισμένη, κι εκεί που το πάλευα, να μπω, να μη μπω, τί να πεις, άλλωστε, πρώτη ανάρτηση: "Δεν λες κουβέντα. Ε Σ Υ.... ΕΓΩ έχω κάτι να σου πω....." από Γιώτα Γιάννα.
Χαμογέλασα στην οθόνη, στην σύμπτωση και της απάντησα νοητά: "Αν ήξερες, πόσα δεν πρόλαβα να γράψω για σένα, εκείνο το βράδυ που σε έμαθα, Αν, ήξερες!"
Ένα λάικ αυθόρμητο στην ανάρτησή της, κι ήταν η ψυχή της, μαζί με την φωνή της, που μ' έκαναν να μπω, χωρίς δεύτερη σκέψη.
Ναι, υπάρχει μία Σπάνια Καλλιτέχνιδα που τόσα χρόνια η ζωή (και άλλες συνθήκες...) φρόντισαν να μην την μάθουμε.
Τί να πω, μη πάρω φόρα, έχω κουσούρια.
Θα φέρω μια περιληπτική ανάρτηση και κοιτάξ' τέ την στα μάτια, καλά, όμως!
Γιώτα, δεν με κάλυψε άλλη Φωνή, ποτέ τόσο! Ειδικά στο, κάτι που ξέρεις καλά... απ' την ίδια την ζωή, το : "Καλλιτέχνης θα πει..."
Τα είπες ΟΛΑ, με την στάση ζωής σου, Γιώτα που δεν την ξέρω, μπορώ να την φανταστώ όμως, απ' τα μάτια σου, απ' τις ρυτίδες σου, απ' την φωνή σου, απ' τα λίγα που είπες, σε κείνη την συνέντευξη.
Εύχομαι και προσεύχομαι να σού δίνει Ζωή και Υγεία ο Θεός και Χαρές αληθινές και Μεγάλες!
Ας μην συνεχίσω, συγκινημένη και πολύ ευχαριστημένη απ' την δικαίωσή σου!
Είθε οι άνθρωποι που θα σε πλησιάσουν τώρα, να μην κλέψουν στιγμές, ούτε απ' τον πολύτιμο χρόνο σου, ούτε απ' την τόσο καθυστερημένη δόξα σου!
Ναι, σού "χρωστούσα", κι ας είναι έτσι, ας είναι απόψε!

Γιωτα Γιαννα - δεν λες κουβεντα - Απιστευτη ερμηνεια
youtube.com
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Ξημερώματα 9 Νοεμβίου σε ανακάλυψα. Ήμουνα συγκλονισμένη για μέρες. Παραμίλαγα. Σ' έμαθε κι ο γιος μου, κι οι γείτονες. Σε λάικ απείχα... Αλλιώς "μετράω" εγώ την Τέχνη του Κάθε Καλλιτέχνη. Εδώ: (και να τα φέρω, μάλλον!) http://gianayparxw2015.blogspot.gr/2015/11/blog-post_50.html

gianayparxw2015.blogspot.com|Από Κατερίνα Σταματίου - Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Γιώτα Γιάννα
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Γιώτα Γιάννα...Δείτε περισσότερα
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Και μήλα Ζαγορίν στο τραπέζι, καθόλου τυχαίο. Ήταν να σε γνωρίσω, πάλι καθυστερημένα, όπως και το να μιλήσω πάλι καθυστερημένα, για σένα! Τα προβλήματα δεν μας αφήνουν να τραγουδήσουμε... Μα, τα τραγούδια ΚΥΡΙΩΣ, είναι ΚΑΗΜΟΣ! Επιβάλλεται στα δύσκολα. Υπογραφή, Κατερίνα με τα πολλά επίθετα και σελίδες. Αυτά! Γνωρίστέ την, όσοι δεν την γνωρίζετε ήδη.
****
Η Giota Gianna κοινοποίησε τη δημοσίευσή της.
Δεν λες κουβέντα. Ε Σ Υ.... ΕΓΩ έχω κάτι να σου πω.....

Γιωτα Γιαννα - δεν λες κουβεντα - Απιστευτη ερμηνεια
Giota Gianna
ΔΕΝ ΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ............. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ΄ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ ...................
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ ....Αν σου πω,, ότι κλάιω... Μού ζήτησες εσύ, "ΦΙΛΙΑ"; Θα ερχόμουνα να σε ρωτήσω, αν επιτρέπεις παραπομπή στην σελίδα μου...
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Γιώτα, ήρθα με ανάσες...! Πιστεύεις σε συμπτώσεις, σε Θεό; Έχω μια φυσαρμόνικα κρεμασμένη σ' ένα τοίχο του μπαλκονιού μου, έβαλα το γατί μου για ύπνο και πρώτη φορά, μού τράβηξε την προσοχή! Σε θυμήθηκα έντονα εκείνη την στιγμή, αλλά μετά σε ξέχασα με τις υποχρεώσεις της οικογένειας. Μόλις μπήκα από άλλη σελίδα, πέτυχα εσένα... Έπαθα!... Να είσαι καλά! γερή και ευτυχισμένη! Έχεις και πολλούς φίλους! Όσο δεν επιδιώκω την προβολή, τόσο μέσα είμαι.. Συγγνώμη για την πολυλογία... Πρέπει να συστηθώ, όπως είμαι, αυτή που είμαι. Νιώθω πως με νιώθεις. Ανάσα... (Έχω πολλά να πω, ευτυχώς, έχω και σελίδα, να μην ζαλίζω κόσμο). Καλή συνέχεια, ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 8 λεπτά

Κι αυτό που δεν ήρθε στο κόπυ:
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Συγκλονισμένη. Βγαίνω. Είναι απίστευτο το πως συνατιούνται κάποιες ψυχές και το πότε! Θα με συγχωρέσεις που θα βγω για λίγο, για όσο;
Μου αρέσει! · Απάντηση ·

1 σχόλιο:

Κυκλαμίνα είπε...

Κι ύστερα, ήπια νερό κι ένα καθυστερημένο χαπάκι για την περίεργη καρδούλα μου και μετά, άλλαξα φυτιλάκι στο καντηλάκι μου, με προσευχή κι ευχή, για ότι καλύτερο για την Γιώτα, κι ας είναι μια ξένη γυναίκα, μακρινή.
Το συνηθίζω να προσεύχομαι και για γνωστούς και για αγνώστους, όταν βγαίνει αυθόρμητα από μέσα μου, δεν είναι η πρώτη φορά.

Κι όταν σταμάτησαν τα δάκρυα που είχαν ξεχειλήσει (δεν κλαίω καθόλου εύκολα, προέκυψε αυτές τις μέρες, νόμιζα πως είχα στερέψει...
μπήκα στην σελίδα της και συμπλήρωσα.

Δεν θέλω να κουράζω.
Την ουσία την είπα, το νόημα είναι στην ίδια την Γιώτα.
Με συγκίνησε η κίνηση να με ζητήσει για φίλη και αντέδρασα αυθόρμητα.
Τέτοιες κινήσεις κάνουν οι απλοί οι άνθρωποι, οι μή καβαλημένοι.
Εκεί συγκλονίστηκα πολύ, αλλά μετά, αφού συνήλθα, ήρθε και η λογική (τόσα έχω πάθει...) ότι μπορεί να έχει διαχειριστή στην σελίδα της, οπότε, προσγειώθηκα, ως προς αυτό.
Ίσως, αν ήταν η ίδια η Γιώτα, να έγραφε κι εκείνη αυθόρμητα, δυο λέξεις.
Δεν αλλάζει αυτό, όμως, κάτι.

Είμαι πολύ μικρή για να μιλήσω για την Γιώτα Γιάννα, που μέχρι χθες, δεν ήξερα.
Το επίθετό της, πόση Ιστορία, άραγε;

Απ' την μέρα που την έμαθα, χιλιοδόξασα εκατό φορές τον Θεό, που επιτέλους, την αξιώνει σε χαρές που τις δικαιούται και τις αξίζει, πράγματι!

Γιατί, θέλει κότσια να τραγουδάς με την ψυχή σου και για την ψυχή σου.

Επειδή κατεβάζω συχνά τις σελίδες μου στο Φεις, κι όπου γράφω χάνονται, το αποφεύγω, αλλά απόψε, έπρεπε.