Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

"τα δάκρυα, είναι ο πάγος της ψυχή που λιώνει"...

Una lacrima che scende dal viso è un dolore nascosto. È come un terremoto dell'anima, un battito del cuore che nessuno ascolta. Una lacrima è un dono, chi riceve una lacrima sa che i sentimenti sono vivi, reali. Una lacrima è una parte di Noi che l'animo umano non conosce, e non conoscerà mai. Hermann Hesse diceva che "Le lacrime, sono il ghiaccio dell' anima che si scioglie"...mi piace troppo questa definizione, perché mi fa pensare a quanto potrebbe essere reale qualcosa de...
Δείτε περισσότερα
Ένα δάκρυ να κατεβαίνει από το πρόσωπό σου είναι ένας πόνος κρυμμένο. Είναι σαν ένα σεισμό της ψυχής, ένα χτύπο της καρδιάς του ότι κανείς δεν ακούει. Ένα δάκρυ είναι ένα δώρο, ποιος παίρνει ένα δάκρυ ξέρει ότι τα αισθήματα είναι ζωντανοί, πελάτες. Ένα δάκρυ είναι ένα μέρος από εμάς ότι η ανθρώπινη ψυχή δεν ξέρει, και δεν θα γνωρίσει ποτέ. Ο Χέρμαν έσσε έλεγε ότι "τα δάκρυα, είμαι ο πάγος της ψυχή που λιώνει"... Μου αρέσει πολύ αυτός ο ορισμός, γιατί με κάνει να σκεφτώ ότι μπορεί να είναι πραγματικό κάτι τέτοιο, σε οποιαδήποτε κατάσταση, όταν μας εγκαταλείπουμε δακρύων, βάζουμε από τη μάσκα από σκληρές που συχνά μας αναγκάζουν να σε αυτή την κοινωνία άνθρωποι πρόθυμη να πατήσεις Και τα ιδανικά του για να αποκτήσει το τέταρτο της γκλόρια. Προσωπικά, μου αρέσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι ικανοί συμπεριφορά ακόμα...
(Miley carelli)
Εικόνα Google font
Μου αρέσει!ΣχολιάστεΚοινοποιήστε

***
Κι ένα τραγουδάκι που θα ψάξω μόνη μου και να σηκωθώ να κάνω δουλειές!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: