Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Λεξούλες κι εκκρεμότητες...

Καλημέρα, ΚαλόΝ Μήνα!
Μπήκαμε στον Απρίλη του 2015, δεν σας λέω ψέμματα!
Πήγαμε μια ώρα μπροστά, πατάμε με το δεξί, πάνω σ' έναν καινούργιο μήνα της ζωής μας!
Με το Καλό!

Αυτές τις μέρες έκανα πάλι ένα σύντομο αφιέρωμα στον αδελφό μου, τον Ντίνο που έκλεισε τρεία χρόνια.
Αυτή η ημερομηνία ήταν ορόσημο για μένα.

Επειδή έκλεισα αυτόν τον καιρό (και κλείνω ακόμα) τριετία σε πολλά άλλα κύρια θέματα, είχα σκοπό να αναφερθώ σ' αυτά, λίγο πιο χαλαρά όμως, κι όχι τρέχοντας, όπως γράφω σήμερα.

Το Κεφάλαιο "Αδέλφια" και "Ρίζες", υπάρχει σχεδόν, σε όλα μου (τα με λογάκια) μπλογκς.
Ένα βρίσκεται κι ΕΔΩ,  δώστε προτεραιότητα όμως σε παλιότερο εξαιρετικό αφιέρωμα της Λαμπρινής, (ΕΔΩ ) που το συνάντησα πάλι, προχθές, κι έφυγα γρήγορα όμως από κει, γιατί είχα λυγίσει πολύ, κι έπρεπε να σταθώ όρθια!

Αποσιώπησα, για να μην επαναλαμβάνομαι και μέχρι να περάσει η εσωτερική μπόρα μου.
Προσεχώς, θα έκανα αυτή την ανάρτηση, μα επειδή, ποτέ δεν ξέρουμε.... Αν θα προλάβουμε, αφήνω τώρα, στίγμα!

Ευχαριστώ και πάλι, Λαμπρινή, για το τότε, αφιέρωμα!
Ο Θεός να σού δίνει ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ!

Υγ. Θα το βρω, δεν υπάρχει περίπτωση, να "έκρυψες" τόση "δουλειά"!

8 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Και μού έκανε εντύπωση, πως έκανες τόσους σχολιασμούς και κανέναν για τον αδελφό μου!
Αν θύμωσες... βιάστηκες να με καταδικάσεις...
Ποτέ τα πράγματα δεν είναι όπως φάινονται, Λαμπρινή μου!

Αν προλάβω, πριν φύγω και δω απάντηση, θα ενημερώσω.

Όκευ;

Κυκλαμίνα είπε...

Να συμπληρώσω, αφού είμαι ακόμα στον ιντερνετικό αέρα, πως μέσα είναι και η τρίχρονη ιντερνετική φιλία μας.
Ανήκει στην κατηγορία "χαρούμενα", μα και λίγο μπερδεμένα, γιατί εμφανίστηκες φουριόζα στην ζωή μου, απ' το πουθενά!

Το πόσο "πουθενά" δεν εξέληξε σωστά την φιλία μας, κι αν ήξερες πόσο έχω στεναχωρεθεί γι' αυτό!

Ακόμα και όσο ζω, θα περιμένω μια απάντηση...

Πάντα όταν ταξιδεύω, δεν θέλω να αφήνω πίσω εκκρεμότητες, γι' αυτό και η βιαστική ανάπτυξη στα "Επείγοντα" σχόλια.

Κυκλαμίνα είπε...

3 και 15, δεν έτυχε να δεις την ανάρτηση, Λαμπρινή!
Δεν πειράζει!
Καλή μας συνέχεια!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

http://meterizi12.blogspot.gr/2012/07/blog-post.html

Paraskevi Lamprini M. είπε...

¨"Λοιπόν... δεστάπα;;;... Δεσταπα... πάμε!!!!
Είσαι η πλέον κατάλληλη κριτικός μια που έχεις τόσα αδέλφια!!! Το θέμα είναι όλο δικό σου!!!

(Πολύ στενοχωρέθηκα για τον αδελφό σου... Ζωή σε σας, εύχομαι!!!!...)"

στο σχόλιό μου... το μεγάλο... το γράφω.... εδώ... στην ανάρτηση... για τα αδέλφια...
http://dhmotikomousikh.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html

Paraskevi Lamprini M. είπε...

δεν καταδικάζω... φίλες....

και.. καλόν μήνα... καλό βραδυ...

(Σήμερα, είχα σχολείο το πρωι, μετα μόνον λίγη ωρα σπιτι, μετά πήγα στην σχολή...μετά λίγη ώρα σπίτι μετά πήγα σε δουλειά.... και τώρα τα είδα...
συγγνωμη για την καθηστέρηση...
και όσο κι αν θέλω να απόφεύγω τα σχόλια... για να μην σε καθηστερώ... όλο και κάτι βγαίνει....

δεν έχω κατι άλλο να πω...
καλόν μήνα...
την αγάπη μου, την φίλία μου...

α... και Υ.Γ. η ανάρτηση αυτή για τα αδέλφια... είναι η πιο δημοφιλής... ακόμα....

κρατάει ακόμα... την πρωτιά... οπότε... και πάλι ευχαριστώ και πάλι, που με ενέπνευσες για να πραγματοποιηθει...

Κυκλαμίνα είπε...

Πότε έγραψες εδώ;
Δεν σε βρήκα και ομολογώ, πολύ στεναχωρέθηκα!
Μόνο που τώρα, δεν λειτουργώ!
Δε στρίβει το μυαλό, χρειάζομαι ύπνο. Υπερπροσπάθεια έκανα, να μάθω τις ειδήσεις, γιατί ήμουνα πολύ Αλλού!
Φιλιά, αύριο!
Εδώ είναι, δεν μάς φεύγουν!
Κυρίως, είμαστε κι εμείς!
Πρώτη φορά που δεν άδειασα φώτο μου!
Καλό μας ξημέρωμα!
Κι "Ευχαριστώ", εννοείται!
<3 <3

Κυκλαμίνα είπε...

Η πρωτά είναι δική σου!
Και το θέμα, βεβαίως!
Πέρασα από δω, ξέρω ότι "χρωστάΩ", μα... δεν προλαβαίνω, τίποτα!
Νωρίς το Πάσχα, χειμώνας, ακόμα, τρέχα γύρευε δουλειές! Τάζω κιόλας, άντε να κρατήσω υποσχέσεις!
Εσύ, τουλάχιστον, δεν με παρεξηγείς, ξέρεις, πως όλα θέλουν τον χρόνο τους, για γίνουν!
Φιλιά, Καλό Σαββατο Κύριακο!