Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Ενθύμιο από "δυνατές" στιγμές του μετά

Θα το βάλω στις αγγελίες, μα την αλήθεια! Χρόνια ψάχνω να βρω μια φίλη, που να ταιριάζουμε στα ενδιαφέροντα! Να λέμε "πάμε!" και να πηγαίνουμε, ρε παιδάκι μου! Η μία θέλει μόνο "εκεί", η άλλη "δεν αντέχει εκεί", η άλλη θέλει "άλλα" εκεί! Μία για όλα, δεν υπάρχει! Στην ουσία, μόνη! Δεν ψάχνω άλλο για τα σημερινά! Για τα αυριανά, ίσως χρειαστούμε και πούλμαν! Όλο δικό μου το τραγουδάκι! Ευτυχώς, που δεν κολώνω και πάω μόνη μου! Και μην πείτε για τον άντρα μου! Δουλεύει 14ωρα κάθε μέρα, εκτός από 10 μέρες τον χρόνο! Τί να τον ζαλίζω και πού να τον πρωτοτρέξω;
Γι' αυτό και τραγουδάμε, την αγγελία μας!
Νταλγκάς το πρωτοτραγούδησε, δένει με τον μισού αιώνα, νταλκά μου!
https://www.youtube.com/watch?v=5oGW7D3sDus

Πού να βρω γυναίκα να σου μοιάζει, να 'χει μάτι που καρδιά να σφάζει, να 'χει το καμάρι σου κι όλη αυτή τη χάρη σου και τη βελουδένια την ελιά σου. Να 'χει τ...
youtube.com
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Εδώ δεν με πρόσεξε κανείς, αλλά αυτό, δεν μ' εμποδίζει, τώρα που τελειώνει η μέρα μου, να πω: Τα φέρνει έτσι η Παναγιά, που πάς, όπου δε μπορείς, τα βρίσκεις καλύτερα απ' ότι φανταζόσουν, κι ύστερα, σού δίνει "τυχαία" παρέα, που κατεβαίνεις με τα πόδια την Γορίτσα, μέσ' τα σκοτάδια και σού δίνει κι άλλα, κι άλλα.... και γαληνεύεις! Όλα καλά, παίδες! Σ' χωράτε με για την πρωινή γκρίνια μου! Έτσι είναι οι δυσκολίες! Μάς αποσυντονίζουν! Καθ' ότι, άνθρωποι... και λάθη, πάνε πακέτο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: