Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Αθάνατες κότες και κοκόρια!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΙΛΗΣ - Η ΚΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΟΡΑ 

Τα βιντεάκια δεν είναι δικά μου... αλλά, οι κότες είναι Ζαγοριανές, οι φώτο δικές μου, γειτονιά, κ.λ.π.

Μ' αρέσει που δοξάστηκαν!!!

Δικαιούμαι ποσοστά, "φιλενάδα";

Πριν 7 χρόνια, δεν ήξερα αυτά που ξέρω τώρα!

Ενέπνευσα, έδωσα...

Δώσαμε, δώσαμε...

Πήρατε, πήρατε...

Είθε, να "χορτάσατε"!

Εδώ και τα ενθύμιά μου, τότε... που με πολλές δυσκολίες κράταγα, ελλείψει τεχνικών γνώσεων.

Τί να σας κάνω;

Χαλάλι, παίδες!

Μαγκιά σας!

Έχω πετύχει και βιντεάκια μου σε Ρώσικα!

Καλά είναι!

Τα καφενείο μου όμως... μεγάλη η υπογραφή μου, δε μπα να είναι και στο μουγκό...

Υγ. Τις κότες, τις χάρηκα, πάντως!

Ευκαιρία βρήκα, για να ρίξω καμπανιές για πολλά - πολλά κλεμμένα μου, απλά!

Δε θέλω ποσοστά! 

Μη φοβάστε!

Να είστε καλά!

Τώρα έμαθα και "κλέβω" κι εγώ φωτογραφίες!

Ποτέ δεν είναι αργά!

"Μαθαίνω"... 

Τα χνάρια μου, αξεπέραστο κεφάλαιο: 

Μεγάλο μάθημα ζωής που δεν έχω καταλάβει ακόμα, αν το διάβασα κάπου ή το έζησα.

Μου αρέσει!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: