Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

"Συνωνυμία", ντε!

Να σας συστήσω ένα blog κυκλάμινο που ανθεί... παρέα με πολλούς γνωστούς μου "φίλους", παλιούς και νέους, για να μην μπερδεύεστε, δεν είμαι εγώ.

Όχι, δεν είναι τυχαίο, καθόλου. Εσκεμμένο είναι. Παίζουν" τα παιδιά, αφήστε τα να χαρούν...
Τρέφονται έτσι.
Δεν φταίνε εκείνα, εγώ, σίγουρα.

Στο Φεις την λένε και Κατερίνα, στο μπλογκ, δεν ξέρω.
Το κυκλαμίνα, μού έφτασε.

Καλή συνέχεια, παιδιά!
Αν μπερδεύετε κάποιος συγγενής μου, να του εξηγείτε, σας παρακαλώ.
Να του δείχνετε την παλιά "πόρτα" που με μεγάλη ευχαρίστηση κλείσατε.
"Παίζουμε με την δικιά σου" να του πείτε, είμαστε παλιοί μπλόγγερς που δεν σεβόμαστε ούτε τους ηθικούς κανόνες, ούτε τον κόπο των άλλων, ειδικά της Κατερίνας!"

"Συνωνυμία" να λέτε...
Έτυχε.

Άχ! Να χαρώ το κακό και ασταμάτητο "κέφι" σας....

Καλή συνέχεια σε όλους σας!
Μακάρι να είναι τόσο "κεφάτη" και η ζωή σας!


Δεν υπάρχουν σχόλια: