Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ- ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ


ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ- ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ


ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΣΚΟ, ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΓΕΜΑΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ (33 ΣΤΡΟΦΩΝ) ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΣΕ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ , ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Ο ΛΟΧΙΑΣ. ΟΙ ΔΥΟ ΔΙΣΚΟΙ ΕΚΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ , ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ. ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ Η ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.
ΕΔΩ Ο ΣΤΙΧΟΣ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΟΣ, ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ

Άσπρα τα σπίτια του νησιού
άσπρο το γέλιο του παιδιού
νάτανε κάτασπρη 
και η καρδιά του κόσμου

όνειρο θάταν η ζωή
θα λέγαμε κάθε πρωί,
ο αδερφός μου



Γαλήνεψαν οι θάλασσες
Θεούλη μου το βράδυ αυτό
άνθρωπε αν εχάλασες
κοιμήσου και θυμήσου το Χριστό


Κρύα τα μάτια του φονιά
κρύα βραδυά κι η μοναξιά
κι όμως υπάρχει πυρκαγιά
η αγάπη εντός μου
άνοιξε φίλε μου να μπώ 
να σε φιλήσω και να πώ,
ο αδερφός μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: