Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Γυναίκα - Χρήστος Θηβαίος

Γυναίκα - Χρήστος Θηβαίος


Γυναίκα

Στίχοι: Χρήστος Θηβαίος
Μουσική: Χρήστος Θηβαίος
Πρώτη εκτέλεση: Χρήστος Θηβαίος & Emilia Ottaviano ( Ντουέτο )

Κάποιοι φιλήσανε τον Ιούδα εκεί στο μέτωπο
κι άλλοι ψαρέψανε ουρανό σε ένα πηγάδι
άλλοι κρεμάσαν σα δικτάτορα ένα φυλαχτό
στις φυλακές πάντα ονειρεύονται το βράδυ

Κάναμε έκτρωση σε ό,τι αθώο μας απέμεινε
κι εσύ συνέλαβες με ένα άρωμα τυχαίο
μα τα τριαντάφυλλα που σου έστειλα λίγο έλειψε
χαράματα να σκοτωθούν σε ένα τροχαίο

Όσο αξίζει μια γρατζουνιά απ' την ανάσα σου
δεν αξίζουν θεωρίες μιας ζωής
γυναίκα αν έχω κάνει λάθος συγχώρα με
γυναίκα αν είμαι σωστός μη μου το πεις


Κάποια πατρίδα τα χείλη μου τα φίλησε
φτηνά και με έσπρωξε γελώντας προς τη μάχη
κι όσοι της δώσαν το κορμί τους για παράσημο
αυτή έναν τάφο τους κάρφωσε στη ράχη

Όσα θηρία με ζυγώσανε τους έφτασε
να χορτάσουν μοναχά με τη στολή μου
μα οι άνθρωποι μ' άφησαν ήσυχο σαν έμαθαν
πως γυάλιζα ένα πολυβόλο στην αυλή μου

Όσο αξίζει...

θυμάμαι κάποτε στα μάτια σου κυνήγησα
τον εαυτό μου με ένα μαχαίρι της κουζίνας
μα μόνο η τρέλα, μόνο η τρέλα μου με ξέπλυνε
σαν καταρράκτης απ' το αμάρτημα της φτήνιας

Κι έτσι του κόσμου τα μπαλκόνια ερωτεύτηκα
αυτά που αγγίζουνε το βλέμμα με το στόμα
μα δε ξεχνάω τα υπόγεια που κυλίστηκα
γι' αυτό η φτέρνα μου έχει δέσει με το χώμα

Όσο αξίζει...

Απόψε πότισα τις ρίζες που ονειρεύτηκες
και τους καρπούς που εγκυμονούσε η τροχιά σου
κυρά, δε βρήκα μουσική που να σου άξιζε
πόνος στη γέννα προσκυνώ την αρχοντιά σου

Θα χαραμίσω τη ζωή μου περιμένοντας
να 'ναι πολύ αργά για να τη διορθώσω
και στα ρουθούνια του ουρανού θα μπω ουρλιάζοντας
τη μύτη του πριν ξεψυχήσω να ματώσω.

Woman

Lyrics: Christos Thivaios
Music: Christos Thivaios
First version: Christos Thivaios & Emilia Ottaviano

Some kissed Judas on the forehead
and others fished the sky from a well
some hanged a charm as a dictator
in the prisons they always dream at night

We abortioned anything innocent we had left
and you conceived with a random scent
but the roses I sent you almost
died at dawn in an accident

As much as a scratch from your breath worths
don't worth the theories of a whole life
woman, if I am wrong forgive me
woman, if I am right don't tell me

Some homeland kissed my lips
cheaply and pushed me laughing to the battle
and to those they gave her their body as a medal
she nailed a grave on their back

For all the beasts that came near me was enough
to satiate only with my uniform
but the people left me alone when they learned
that I was shining a machine gun in my yard

As much as a scratch...

I remembered once I chased in your eyes
my self with a kitchen knife
but only madness, only madness washed me out
like a waterfall, from the sin of cheapness

And thus with the world's balconies I fell in love
those which touch the look with the mouth
but I don't forget the basements in which I tumbled
that's why my heel has bound with the ground

As much as a scratch...

Tonight I watered the roots you dreamt of
and the fruits carried by your orbit
lady, I couldn't find music κυρά, δε βρήκα μουσική που να σου άξιζε
pain in the birth I worship your courtliness

I'll waste my life waiting
It'll be too late to fix it
and I will rub the sky up the wrong way screaming
to bleed its nose before I die.

****
Ημέρα της γυναίκας.
"Χρόνια μας Πολλά"!


 

1 σχόλιο:

Κυκλαμίνα είπε...

Μπορεί να τ' άκουσακαι 200 φορές,αυτό το τραγούδι!
Κόλλησα, όπως και το πληκτρολόγιό μου!

...Δεν φανταζόμουνα ότι θα "δέσουν", κάπως, οι φωτογραφίες μου!

Με σόκαρε, κυρίως το κόκκινο αυτοκίνητο...

Απίστευτα πράγματα, δεν το είχα προσέξει.

Κακόηχο το δικό μου το βιντεάκι, ας μείνει,όμως!
Όλα δικά μου και τα καλά και τα κακά.
Έχουν τον λόγο τους και την αξία της στιγμής τους.
Αυτό "κρατάω", άλλωστε!
Αλλιώς,θα έκανα κόπυ όλα τα σκόρπια μου bloggs και θα τα μάζευα σε ένα.
Εδώ, ημερολογιάκιας, σταθερά.
Δεν αλλάζει!
...Και, δεν θέλει ν' αλλάξει!
Αυτή είμαι.
"Δεν είμαι ρομπότ", σίγουρα!