Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Της νύχτας - Του λιμανιού















Της νύχτας - Του λιμανιού



4 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

σχόλιον νο2...
μας αρέσει ο Βόλος..μας αρέσει το λιμάνι...
Δυστυχώς... τα καράβια εδώ, στην πόλη μου... (λόγω ναυπηγίων...)... τα βλέπουμε μόνον από μακρυά...

ααα... τι μου θύμισες... ! Πού θα πάει.. θα έρθει το καλοκαίρι... (να δούμε κι εμείς κανένα πλοίο, από κοντά... στο θαυμάσιο Π. Άστρος...)
καλή εβδομαδα, καμάρι... <3

Κυκλαμίνα είπε...

Έλα! Παραπονιάρα! Όλο γκρίνια είσαι!
Όλα θα τα δεις, στην ώρα τους!
Είθε, να είναι καλή!!!
Δεν πάει άλλο, έτσι!
Πολύ χειμώνας και θλίψη!
<3 <3

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χαχα...εγώ παραπονιάρα;... (δεν πηγαμε Ναύπλιο τα Χριστούγεννα..κι έχω απωθημένα!! χαχα.. )...
θα ζήσω καμάρι μου... θα ζήσω...
απλώς, φαίνεται ότι οι αναμνήσεις... είναι πιο ισχυρές απ' την πραγματικότητα...
καλή ξεκουραση... !!!! <3 μακια!

Κυκλαμίνα είπε...

Τό 'χεις το ποιητικό κι εσύ!

οι αναμνήσεις... είναι πιο ισχυρές απ' την πραγματικότητα

Και το σοφό!

Ξεκούραση;
Τί λουϊού;