Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Ανακοίνωση για το Φέις

Δεν έστειλα σε κανέναν, ούτε λουλούδια!
Πόσο μάλλον, ακατάλληλη ταινία!
Προσπαθώ να απέχω αυτόν τον καιρό, γιατί είδα πως έχω πολύ φανατικούς φίλους, μαλώνουν μεταξύ τους, δεν το αντέχω!
Εν ολίγοις. 16 Ιουλίου 6:07 π.μ.

*****
Πέμπτη απόγευμα
Ο μάστορας μού είπε πως δεν μπορεί να διορθώσει τον ιό του Φέις.
"Το διορθώνει μόνο το Φέις", λέει, "εντός κάποιων ημερών".
Από μια μέρα - ως και βδομάδα.
Βοήθειά μου!...
Σ'χωράτε...
Ότι χειρότερο.
Με προσβάλλει.
Τηλεφώνησα κάποιους,  αδυνατώ όλους.
Διαγράψ' τε με, σβήστε ετικέτα, εξαφανείστέ το από κει!
Δεν έχω το έλεγχο των άλλων σελίδων, κι εδώ... πάλι σημαιάκι βλέπω... δεν τολμώ να κινηθώ, δεν ξέρω τι θα στείλει.
Απ' αυτά κι απ' τ' άλλα... να περνάτε καλά, να είστε γεροί!
Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!
16 Πέμπτη 8 και 23 μμ

13 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Χαιρετάω κι εδώ, ως να λυθεί το πρόβλημα, αν λυθεί...
Λαμπρινή, θα σε βρω εγώ, από νέα συχνότητα. <3

Paraskevi Lamprini M. είπε...

έχει συμβεί σε πάμπολλους... μόλις εχθές, μια φίλη ανέφερε να ΜΗΝ ανοίξουμε κάποιο ποστ της με άσχημο περιεχόμενο... ανά καιρούς, μας έρχεται αυτός ο ιός... και...

περιμένω... αρκεί που είσαι καλά...
Υ.Γ. Τα λέμε κι εδώ, βεβαίως... ΟΛΑ ΚΑΛΑ!

Καλημέρα, καλά να τα περνάτε, καλή μου... όλα καλά...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ωπς... δεν τόπιασα ότι χαιρετάς κι εδώ...

ΩΩΩ.. η υπομονή μου... θα γίνει ακόμα ΠΙΟ μεγάλη... τι να κάνουμε;... συμβαίνουν... ΥΠΟΜΟΝΗ, λοιπόν...

Κυκλαμίνα είπε...

Το σκέφτηκα πολύ για να μπω, Λαμπρινή, την υπομονή σου λυπήθηκα και ρίσκαρα να μπω, γιατί όλα πια, έγιναν ρίσκο.
Δεν ήταν απλά τα πράγματα με το Φέις, ήταν και πολύ παραπέρα.
Είχα δικούς μου εχθρούς, απόχτησα και των άλλων, που παίζουν σκληρά παιχνίδια.
Όχι, δεν θα πάρω άλλο.
Κάνω την χαζή, δεν είμαι.
Αν το 2006 με βρήκαν έξυπνη, σήμερα είμαι σοφή.
Δεν έχει νέο μπλογκ, κορίτσι, μην περιμένεις ειδοποίηση.
Δεν έχω λεφτά για τεχνικούς, δεν σκοπεύω να κάνω πλούσιους, όσους με χρησιμοποίησαν άγρια.
Αυτό το μεγάλο εμπόδιο του Φεις, ήταν μια καλή ευκαιρία, ώστε να μάθω τόσα που υποπτευόμουν, για τα πλοκάμια του ίντερνετ, κ.λ.π.

Το να ελέγχουν εμένα, μικρό το κακό. Μια Κατερίνα λιγότερη, αστεία απουσία.
Το να ελέγχεται όλη η Ελλάδα, όμως, αυτό πρέπει να το προσέξετε, όλοι σας!
...Γιατί... άμα σπάσει η γυάλα, όλα τα χρυσοψαράκια... παρέα θα πάμε.
Να προσέχεις, κορίτσι! Να βρίσκεις χρόνο να σκέφτεσαι, αν είσαι πραγματικά "ελεύθερη", και τα λοιπά και τα λοιπά.
Προβληματισμένη και στεναχωρεμένη αφάνταστα. Η εξάρτηση με τις κακές μου συνήθειες, είναι το λιγότερο.
Μ' έχει τρομάξει το χθες, το σήμερα και το αύριό μας.
Οι ειδήσεις δεν με ξεγελούνε.
Τα σημάδια μου και τα όνειρά μου, δεν είναι καλά.
Τα ξορκίζω, αλλά έρχονται με φόρα.
Όταν βγει ουράνιο τόξο, τα λέμε.
Καλή ιντερνετική συνέχεια!
ΚΑΛΟ να είναι, το υπόλοιπο καλοκαίρι!
Είθε!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ώστε έτσι, λοιπόν... λυπάμαι...
οπότε, τι άλλο μου μένει... καλό καλοκαίρι...

περιμένω το ουράνιο τόξο... θα ΜΑΘΩ να κάνω ΠΟΛΛΗ υπομονή... μακια ! σε αγαπάω!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Y.Γ. Ευχαριστώ για την ενημέρωση...

καλό καλοκαίρι, καλές διακοπές (δεν θυμάμαι αν σου ευχήθηκα... ας τα γράψω για σιγουριά... = μυαλό κουρκούτι, βλέπεις... <3)

Κυκλαμίνα είπε...

Λαμπρινή μου, τα λέμε άλλη στιγμή, γιατί τούτη είναι έκτακτη.
Φιλιά και είθε να είναι καλοκαίρι, τούτο!
Διακοπές δεν είδα, χωριό δεν είδα!
τα λέμε.

Κυκλαμίνα είπε...

Τ' αφήνουμε... ε;
Τι να σου εξηγώ;
Αγάντα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

μάλιστα... <3

Κυκλαμίνα είπε...

Αν μου πεις, πως να το διορθώσω, Λαμπρινή, καλά θα είναι! <3<3

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Δεστάπα... δεν γνωρίζω.. μόνον αυτά που σου είπα...(= σε όλους συμβαίνουν, αλλάζεις κωδικούς... και φέρνεις μάστορα... ) Και αν ο μάστορας σου λέει θα φτιαχτεί μόνο του.. θα φτιαχτεί... (κάτι θα ξέρει... )... και... (τώρα θυμήθηκα μίας φίλης από Ιούνιο είχαν "μπλοκάρει" - δεν θυμάμαι πώς τοπε..- το φεις της.. και τώρα κατάφερε και μπήκε... ) και...

να πω... να "πιάσεις τον ταύρο από τα κέρατα" που έλεγε σε ένα θεατρικό έργο... κάποια ηθοποιός... Όρμα και μεγαλούργησε... <3

Υ.Γ. Ετοιμαζόμαστε για διακοπές... (αν όλα πάνε καλά... )... ίσως να μην συχνάζω πολύ... εδώ... (ίντερνετ)...

μάκια!! σε γλυκοφιλώ...

Κυκλαμίνα είπε...

Έλα, κορίτσι μου και σ' είχα πάλι στο περίμενε...
Να πάτε, να μαζέψετε ενέργεια, πρέπει!
Καλά να περάσετε!
Κι εμείς θα πάμε, λέμε!
Είδωμεν!
Με κεραίες ανοιχτές... είδωμεν!

Η πρώτη πληροφορία απ' τον μάστορα, ήταν τηλεφωνική.
Μετά, από κοντά, δώσαμε προτεραιότητα στο να σώσουμε αρχεία, να μη χαθούν οι χιλιάδες φώτο μου, σε νέο εξωτερικό δίσκο.

Λόγω χρόνου και άγχους, δώσαμε προετεραιότητα, στο να καταφέρουμε ν' αλλάξουμε κωδικούς στις σελίδες μου και να τις απενεργοποιήσουμε.

Ο ιός άνοιξε πολλές σελίδες με νούμερα, που αυτόματα ανεβάζουν τσόντες.

Και να το λύναμε το θέμα, πάλι θα μου έστελναν. Δεν έχει νόημα, το κυνηγητό.

Ενοχλώ και το ξέρω, χρόνια τώρα.

ωστόσο, άλλου σελίδα, άσχετη, πάλι παραπλήσιος ιός. Ανεβάζει τσόντες σε ανύποπτο χρόνο, μπει δεν μπει ο γνωστός μου.
Άρα, το ίδιο το Φεις, συν κάποιες σελίδες που βλέπεις, στέλνουν αυτόματα τον ιό.

Που δεν είναι ιός, είναι κατασκοπία...

Εγώ είχα πρόβλημα μεγάλο, γιατί με είχα φίλη, απ' ολες τις σελίδες, οπότε, ξεμείναμε από ενημέρωση Φέις.

τα μπερδεύει και ο μπλόγγερ, μέσω γκουγκλ... ευτυχώς, θα συνεχιστεί η ζωή μας και χωρίς ίντερνετ!

Υγεία να έχουμε, σώας τα φρένας και αγάπη πραγματική, μεταξύ μας.

Βουνό με βουνό δεν σμίγει, ευκαιρία να γίνουν οι σχέσεις μας, με όσους, πιο βαθιές, κι όχι τόσο επιφανειακές, όπως τώρα.

Τ' αφήνουμε όλα τα δύσκολα, για Σεπτέμβρη, αν μας αφήσουν!

Σε σκέφτομαι, εύχομαι και προσεύχομαι για σένα, να το ξέρεις!
Φιλιά! <3 <3

Μην αγχώνεσαι για μένα και περί ίντερνετ. Αλίμονο! Η ζωή είναι έξω και αλλιώς, όχι όπως προέκυψε...

Κυκλαμίνα είπε...

Το μεγαλούργημα έχει να κάνει με στάση ζωής, κι όχι απ' τις στιγμές και τις συνθήκες.
Αυτό φαίνεται μετά θάνατον!
Ένας ήρωας, μπορεί να έσωσε χίλιους, αν σκότωσε όμως έναν αθώο και άοπλο, δεν παύει να είναι δολοφόνος!

Οπότε, τόσα πυροτεχνήματα μεγαλουργήματα... τα είδες πως σκάσανε...

Ευχή: Να βρούμε ποιοί είμαστε, τι είμαστε, γιατί υπάρχουμε... κ.λ.π.

<3 <3