Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Αποτελέσματα Πατρίδας

Χαίρομαι, γιατί με έκαναν κάποιοι, να νιώσω ξένη στην πατρίδα μου, λέγοντάς μου, προκαταβολικά, πως "Όλη η Ζαγορά ψηφίζει, "Ναι" ... και μού γύρισαν την πλάτη, για την ειλικρίνειά μου και την επιμονή μου στο "ΟΧΙ" και το ΧΡΕΟΣ μου στον εαυτό μου, στην χώρα μου και στην Ιστορία της.

Τώρα, νιώθω υπερήφανη για τον τόπο μου, ναι!

...Κι όμως, αγαπάω τόσο πολύ, αυτές τις γυρισμένες πλάτες...!

Είθε να με ξανα-αγαπήσουν κι εκείνες!...
Απλά, δεν με κατάλαβαν, πως το εννοούσα το "ΟΧΙ".

Δεν είναι πάντα εύκολο να σε καταλάβουν, ακόμα και οι αγαπημένοι σου...

Τραυματισμένη, αλλά τους νοιάζομαι, πολύ...

Θα με σκοτώσει, αν στερηθώ την αγκαλιά τους...

Ήθελα να υπάρχει, εδώ, αυτό:

Δημοτική Ενότητα Ζαγοράς

Ενημέρωση: Ενσωμάτωση: Ψήφισαν:
05-07 21:57 8/8 2.436

100,00 % 57,70 %
 Ερώτημα%
Δεν εγκρίνεται / ΟΧΙ67,50
Εγκρίνεται / ΝΑΙ32,50
 πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: