Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Σήμερα: Διεθνής Ημέρα Φιλίας

Σήμερα γιορτάζεται η Διεθνής Ημέρα Φιλίας.
Πού 'ντη;
Την είδε κανείς;
Το έμαθα, "βόσκωντας", λίγο παραπέρα...
Μόλις είχα "πετάξει", κι ένα σχόλιο φίλης, συν, η Γιορτή της Ημέρας, με φέρνει πάλι εδώ, ενώ είχα "αμπαρώσει" το blog, να μείνει κι αυτό στις αναμνήσεις...
Τόσες αναμνήσεις, πια, ξεχείλησε το μυαλό μου, καράφλιασε το κεφάλι μου... πριν την ώρα του!
Ας είναι.
Δεν τα μπορώ τα γεμάτα ημερολόγια (και συνάμα, μπλογκς), με μπουκώνουν, γι' αυτό και φεύγω συχνά και μερικοί με ψάχνουν.
Δεν είναι απαραίτητα, όσοι ψάχνουν, όλοι φίλοι...
Έπαθα πολλά, φυσσάω και το γιαούρτι.
Τα παθήματα, μαθήματα, πάμε, παρακάτω, χασομερούμε.

Εν ολίγοις, συμπέρασμα: Είμαι υπερήφανη για την χώρα μου, όχι όμως και για τους ανθρώπους της. Μεγάλη η απογοήτευση, μεγάλη.
Δεν ξέρω τι ακριβώς περίμενα και από ποιους, δεν βλέπω φως, μαύρα σκοτάδια.
Βλέπω κοιμισμένη την μέσα τους φωνή και τρελαίνομαι.
Η έξω τους, θυμίζει παπαγαλία, προσωπικό συμφέρον, καμιά σχέση με πράξη ελπίδας, κι αυτό κι αν με τρελαίνει.
Καλύτερα, αυτοί οι λίγοι, να ήταν μουγκοί. Καλύτερα!
Παραπλανούν, χάνουμε χρόνο και οι υπόλοιποι λίγοι, τσιμπάνε, (τσιμπάμε), πέφτουν κι εκείνοι σε λήθαργο, ότι χειρότερο, για όταν βρεθούν (βρεθούμε), σ' ένα απότομα πιο φυλακισμένο ξύπνιο.

Κάποτε, πίστευα πολύ στο πεπρωμένο.
Δεν είχα καταλάβει, πως αυτό είναι στημένο.
Τώρα, το ΣΟΚ, είναι μεγάλο, μού παίρνει χρόνο και δεν ξέρω πόσο έχω.
Μέχρι που έμαθα, δεν υπάρχει χρόνος!
Τί μπορεί να μάθει ο άνθρωπος, ακόμα κι αν γερνάει το κορμί του, απίστευτο!

Δεν ξέρω...
Γιορτάζει όλη η πλάση, σήμερα, μαζί της!
Φίλοι κι αδέλφια όλοι στη Γη, χωράμε, μπορούμε, υπάρχουν τρόποι, δεν μπορεί, κάποιος θα τους ανακαλύψει, θα μας τους δείξει, ως τότε, να ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ, μεν, να μαζεύετε ενέργεια απ' το καλοκαιράκι που ξεγελάει, εύκολα, και συνάμα, λίγη σκέψη παραπάνω, δεν βλάπτει.

Ναι, στους Φίλους, όλης της Γης που θέλουν το ΔΙΚΑΙΟ, ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΛΟ, ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

"ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ", απ' άκρη, σ' άκρη, ΟΛΗΣ της ΓΗΣ, όχι μόνο λόγω της ημέρας, αλλά και της κάθε μέρας:

***

Διεθνής Ημέρα Φιλίας

Πρώτη καταχώρηση: 30/07/2015 - 03:14
Τελευταία δημοσίευση: 07:14Κοινωνία
Διεθνής Ημέρα Φιλίας
Η Διεθνής Ημέρα Φιλίας καθιερώθηκε το 2011 με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ (A/RES/65/275) και γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 30 Ιουλίου.
Τα βασικό πιστεύω των εμπνευστών της Διεθνούς Ημέρας Φιλίας είναι ότι η φιλία μεταξύ των λαών, χωρών, πολιτισμών και ατόμων, μπορεί να γεφυρώσει τις διαφορές και να συμβάλλει στην εμπέδωση της ειρήνης σε παγκόσμιο επίπεδο.

πηγή 

***

Σχόλιο: Κι όσο για μένα, κόκκος άμμου, ναι, μα με ψυχή ανήσυχη, αφού έχω "φωνή", (όπως), ένα υπόσχομαι, αν και γυναίκα, αν και "άοπλη", μια ζωή, αφιερωμένο εξαιρετικά το τραγουδάκι, στον όποιον εχθρό, όχι μόνο τον δικό μου, αλλά κυρίως και τον δικό σου!
Γιατί ο δικός σου, επιρεάζει και τον δικό μου, και όπου "δικό", κάν' το θηλυκό, σε "δική" μου, δική μας: χαρά, χαμόγελο, ελπίδα, ελευθερία, δικαιοσύνη, αλήθεια.

Αυτά και πάμε, τερματίζοντας μικρόφωνα, όσο αυτά υπάρχουν...
Μετά... έχει και πλατείες.


Κι επειδή ήταν δίπλα, κι επειδή αυτοί οι δυο μεγάλοι Καλλιτέχνες, πάνε πακέτο, φέτος, αφιερωμένο κι αυτό:


Υγ. Δεν είμαι ακόμα σίγουρη, αν τα πακέτα, βοηθούν, πάντα!
Το ψάχνω. 

Κι αυτό δίπλα;
Τόσο κοντά!


Πολυλογού, πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: