Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

ΦΟΡΟΥΝ ΣΤ'ΑΥΤΙ ΕΝΑ ΔΙΠΛΟ ΚΕΡΑΣΙ

ΦΟΡΟΥΝ ΣΤ'ΑΥΤΙ ΕΝΑ ΔΙΠΛΟ ΚΕΡΑΣΙ
Κι όσοι έφυγαν ξαφνικά, μας επισκέπτονται
στα όνειρά μας,
είναι ο οικείος τους χώρος,
μερικοί μαζεύουν, στην άμμο των ενυπνίων, κοχύλια,
φορούν στ' αυτί ένα διπλό κεράσι
κάποιοι κοιμούνται πλάι μας να μας ονειρευτούν
κι εκείνοι,
άλλοι τραγουδούν στο δρόμο,όπως ο Καλούμπας
του κυρ-Αλέξανδρου,
προς παραμυθίαν όσων έπληξεν η νεροποντή.
Πάντοτε,όμως, υπάρχει, της παρουσίας τους
η ασυνέχεια-
μια λύση του διαρκούς, πότε βιάζονται,πότε
βγάζουν ένα λευκό μαντήλι,για να σκουπίσουν
το αχυράκι που μπήκε στο μάτι τους.
 
 
 

Υπόψιν του Γιάννη Τσίγκρα που απόψε με ρώτησε, "αν τα φοράω στ' αυτί" και του απάντησα, "όταν έχω διπλά..." και τί σύμπτωση! Μού 'φερε ο άντρας μου κεράσια ολόφρεσκα απ' το Μαλάκι και ... κρέμασα πολλά!
Μετά τα έφαγα... (Τί πεζό!)
Μου αρέσει! · Σχολιάστε ·

10 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ω
Πολυ ωραιο
Μου θυμισε και τα δικα μου κερασια... Κατερινα
Ευχαριστω που κανεις σπουδαιο το μπλογκ μου
Ενα μπλογκ... επιλογων...
Εισαι πολυ καλη...
Καλα μπανια... κι ας αργει το καλοκαιρι ... με αυτον τον καιρο...

Κυκλαμίνα είπε...

Μη με δουλεύεις, Λαμπρινή, για το ποιος κάνει τον ποιο, σπουδαίο!
Σπουδαία είσαι από μόνη σου, με την ψυχή σου, τα ταλέντα σου, τις αξίες σου και την μόρφωσή σου!
Κι αν κι εσύ "αντιγράφεις", λάθος σου μεγάλο!
Θα έπρεπε να γράφεις!
Δεν μιλώ για σένα, αγάπη μου (κατά τον Τρανό), γιατί έχεις πολλούς και άξιους φίλους, που μπορούν να μιλήσουν εκείνοι για σένα, και να σε μάθει ο κόσμος σε μια νύχτα!
Ξέρουν και τον τρόπο, εγώ παιδεύομαι, χάνω πολλές ώρες απ' την ζωή μου και την υγεία μου, για να κάνω αυτά που κάνω, γι' αυτό μη μού θυμώσεις!
Δεν μού φτάνουν δυο ζωές, για να μιλήσω για σένα και για τα ταλέντα κάποιων φίλων σου!
Το "καλή" ή κακή, δεν έχει να κάνει.
Αφού σε σκέφτομαι κάθε μέρα, άσχετα αν φαίνεται, "και το μικρό είναι κάτι", κατά έναν άλλον Τρανό του σήμερα, τραγουδιστή!
"Οι επιλογές σου κάνανε τον χαραχτήρα σου". κι αυτό άσμα, άσε να δω τι γίνεται με τις ειδήσεις, γιατί πολύ φοβάμαι, ούτε μπάνια, ούτε καλοκαίρι θα δω φέτος!
Τουλάχιστον να είμαι κοντά σε Νοσοκομείο... γιατί έτσι που το πάμε, θα Φύγουμε νωρίτερα από στεναχώρια!
Συμπέρανα πως είμαστε καρυδότσουφλα.... δεν είμαστε άξιοι για επαναστάσεις, μόνο μέσα από υπολογιστές, όλη η μαγκιά μας, κι αυτό με σκοτώνει.
Το καλοκαίρι είναι θυμωμένο φέτος!
Φιλιά, κοίτα εσύ που είσαι νέα και δεν έχεις υποχρεώσεις, να το χαρείς!
Ρώτα την μαμά σου κι εκείνη θα σου πει, πόσα καλοκαίρια έχασε απ' την ζωή της, για να ζήσει αυτό μαζί σου, και σίγουρα, θα της το κάνεις το καλύτερο, ασχέτως καιρού!
Δύο: <3 <3

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Δεν μπορω να μην σχολιασω... αφου με τιμας...
2ον... γραφω σε μπλογκ μου... για μενα... για να εκφραστω
3ον τους φιλους τους αγαπω
Δεν τους θελω για να με κανουν διασημη... απλως τους εχω φιλους
4ον προσεχε
Γιατι ανησυχω..
5ον τα σχετικα... θα δωθουν στην μαμα
6ον νασαι καλα...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Υ.Γ. δεν ειναι ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ... ξερω οτι ο χρονος ειναι ελαχιστος...
<3

Κυκλαμίνα είπε...

1 στα 7, δεν είπα ότι θέλεις να γίνεις διάσημη! Εννοούσα ότι αξίζεις να γίνεις διάσημη, γιατί έχεις πολύ ευαισθησία και ταλέντα, από πολλούς και πολλές (μέσα κι εγώ), απ' αυτούς και αυτές που προβάλλεις!
Γκε γκε;
Με τον χρόνο παίζουμε σφαλιάρες. Μου δίνει, του δίνω, άστα να πάνε! <3 <3

Κυκλαμίνα είπε...

Το περισσότερα (ταλέντα) το έφαγα.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

δεν ήθελα να γράψω, αλλά.. θα πω... εν συντομία... νο 2 διαβάζοντας όλα όσα έγραψες και πάλι και πάλι να πω... όχι χίλια ευχαριστώ μόνον αλλά, ότι είμαι ευγνώμων και .... υπόχρεη

νο 1 να πω ότι είσαι άνθρωπος που ΟΛΑ τα προσφέρει σε φίλους, αλλά αυτό θάτανε και κάπου φυσικό... εσύ προσφέρεις όλα σε ΟΛΟΥΣ!!! και γι' αυτό με έχεις καταπλήξει...
καλημέρα...

Υ.Γ. έχασα το αρχικό σχόλιο... γι' αυτό αλλού πάει το 1 αλλού πάει το 2!

Κυκλαμίνα είπε...

Τώρα, κάτι είπες!
Πες, ότι προσπαθώ και συμφωνήσαμε.

Κυκλαμίνα είπε...

Υστερόγραφο μεγάλο:
Ξέρω καλά, ΌΜΩΣ, για σένα δεν έχω δώσει τίποτα!
...Είναι γιατί δίνεις πολλά εσύ και με μπλοκάρεις.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

το τελευταίο το αφήνω ασχολίαστο... γιατί θα μαλώσουμε... !
(μια χαρά... κάναμε πολλά σχόλια κι εδώ!! )