Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Το σι ντι του Νίκου Μεργιαλή (Μουσικοί Ιχνηλάτες)

Χρωστάω πολλά στους φίλους μου, το ξέρω, σ'χωράτε...
Ότι προλαβαίνω κι εγώ, συν την Ιστορία, συν τα δικά μου, μπλέκω, κι όλο αναβάλω για αύριο, μεθαύριο, για το μέλλον!

Εν ολίγοις, προχθές, Παρασκευή, μετά την ποιητική εκδήλωση στο Τελωνείο Βόλου (ΕΔΩ), αφού ο άντρας μου παρέμεινε σε όλη την εκδήλωση και δεν το πίστευα, αφού έχασε και τα λεφτά του, (βγάζοντας το κινητό, κάποια στιγμή και δεν το κατάλαβε, κι αφού, φυσικά- δεν τα βρήκαμε), πήγαμε προς το αυτοκίνητο... κατσουφιασμένοι....
Λίγο ήταν;

Φτάσαμε, μπήκαμε, "Δεν πειράζει, άντρα μου", του είπα, "πάμε σπίτι μας, έχω φακές! Εσύ να είσαι γερός!"
"Δεν κατάλαβες! θα πάμε για τσίπουρο, όπως κανονίσαμε! θα περάσω να πάρω προκαταβολή...."
Νά τη, η φτώχεια, που θέλει καλοπέραση!
Από τί νομίζετε γεμίζουν τα τσιπουράδικα του Βόλου;
Από στεναχώρια!
Οι Βολιώτες τον ρίχνουν έξω τον καημό, για να μην πέσουν στην θάλασσα...!

Δεν είπα τίποτα, δεν θα του χάλαγα χατήρι.

Ξεκλείδωσε το αυτοκίνητο, μπήκαμε, άναψε την μηχανή, έβαλε κι ένα σι ντι να παίζει.

Με το που άρχισε η μουσική, έμεινα!

"Στα κρουστά, ήταν!" έλεγε!

"Πού το θυμήθηκες αυτό; Είναι ο Νίκος, ο Μεργιαλής!"
"Το βρήκα νωρίτερα, στο ντουλαπάκι, που έψαχνα!"

Μεγάλη έκπληξη! Ούτε που το θυμόμουνα! Το σι ντι, όχι τα τραγούδια, που τα ακούω συχνότατα, βεβαίως, βεβαίως!
Το είχα γράψει το 2012, (τότε που η σιντιέρα μου δούλευε!), για να μάθει τα τραγούδια που τραγουδάει, ώστε να του αρέσει και να πηγαίνουμε, να τον ακούμε!
Αμέ! Πώς αλλιώς;
Δεν βγαίνω συχνά, τουλάχιστον, να πηγαίνω όπου μ' αρέσει!

Μ' άρεσε η έκπληξη, να τον ακούσουμε εκείνο το βράδυ, ένα πράγμα... όλο δώρα! (ποίηση, μουσική που μ' αρέσει, τσίπουρο, λαχείο!)

Χάρηκα και νομίζω είναι μια χαρά και για τον Νικόλα, αν μάθει πως οι φίλοι του, τον ακούνε, κι όταν δεν πάνε στα live του!

Τα τραγούδια στο σι ντι ήταν μίξη από παλιότερες στιγμές του, εγώ όμως, τώρα που εδώ και καιρό ανακάτεψα το σπίτι, αν και βιάζομαι, έκανα τάμα, δεν θα ξεσκονίσω κάτι μπαούλα και ντουλάπια με παλιά ημερολόγια, παρά μόνο, όταν βγει το νέο σι ντι του Νικόλα, που έχει τίτλο:
 "Ζωής Ημερολόγια"!
Θέλω να τα φωτογραφήσω και να κάνω βιντεάκια, τα γραμμένα μου... παρόλο που ξέρω ότι δεν του αρέσουν!
Κάποτε θα καταλάβει, πως με τις Μεγάλες Φωνές, ασχολούνται οι YOU TUBErs!
Δεν χασομεράνε πολύ με τις υπόλοιπες!
Φεύγουν!

Είναι όλα φεύγα - Μεργιαλής, Μπερλής, Δερμιτάσογλου, Μήτσης
Καραμπινάτη τετράδα!



Εν αναμονή ξαραχνιάσματος, Νικόλα, "Καλή επιτυχία, σε όλα σου"!

Έχεις γερό θαυμαστή, προχώρα!

Η σελίδα του Νίκου Μεργιαλή (Μουσικών Ιχνηλατών), είναι ΕΔΩ!

Η πόλη που στενεύει


Κι έτσι μείναμε εδώ


Βυθισμένες άγκυρες με Μίλτο Πασχαλίδη


Ο Άγγελος


Ζωής Ημερολόγια με Παναγιώτη Μπερλή (Διάφανα Κρίνα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: