Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Δεν υπάρχει κάτι άλλο για σήμερα.

Όλα αυτά, περσινά. Τίποτα τυχαίο!

********

Κατερίνα, σκεφτήκαμε ότι θα σας άρεσε να ανατρέξετε σε μια παλιότερη δημοσίευση, από 1 χρόνο πριν.
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, 1 ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ
Για συντομία χρόνου, ανέβασα κάποια ενθύμιά μου μαζεμένα. Ίσως, κάποιους, ενδιαφέρουν! Κρατείστε ότι θέλετε, ελεύθερα! (Με αντιγραφή κιόλας, γιατί εγώ κατεβάζω, συχνά τα ρολά... Όκευ;) Καλή Χρονιά μας, με Υγεία!
Πρώτη φορά που φώτιζε τόσο πολύ ο Ήλιος και είδα απ' το τζάμι, το εκκλησάκι! Δεν ... έχω μπει μέσα, νομίζω, ποτέ!
...Και το σκυλί το μαύρο, "πονάει". Σήκωσα κεφάλι και το λύσανε... να φοβηθώ. "Τώρα, να δεις!" Ξεχάσανε όμως, πως... είμαστε φίλοι! Πάντα το ταϊζω, όταν είμαι εκεί. Και χθες, τους κέρασα το τοστ μου... Αυτά και άλλα πολλά που "πονάνε", πάμε παρακάτω, όταν θα έχετε κι εσείς κι εγώ, κέφια και θα θέλετε να δείτε τα "καλάθια" μου... Αλλιώς, δεν έχει νόημα. Έχω και τα bloggs μου, βολεύομαι. Συγγνώμη και που σας ζαλίζω, εννοείται!

Δεν υπάρχουν σχόλια: