Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Με την ματιά της Λαμπρινής: Βόλος, Μακρυνίτσα, Μηλιές, Πορταριά, Αλυκές 2016, νο1 και νο2,

...Πολύ νωρίτερα, είπα να τα πάρω με την σειρά...

Εύκολο, λες;

Ωστόσο, τώρα που πήγα να τα ξαναβρώ, βρίσκω "εμπόδια".
Αδυνατώ να ψάξω και παλιότερες αναρτήσεις της.
Δεν με βοηθάει και ο αυχένας, ειδικά όταν είμαι ήδη, πολύ κουρασμένη.
Κάθομαι ελάχιστα πια, στον υπολογιστή.

Κρατάω ότι βρήκα, απ' τα ενθύμια της Λαμπρινής στον Βόλο και στο Πήλιο κι όταν "λυθούν" τα τεχνικά, τα βλέπω κι εγώ!


58
Ένα προσωπικό κανάλι
Βόλος, Μακρυνίτσα, Μηλιές, Πορταριά, Αλυκές 2016, νο1 και νο2, 



Υγ. Τα είδα τελικά, ΑΡΙΣΤΑ, Λαμπρινή!
Ο Βόλος και τα Περίχωρα, σ' ευχαριστούν!
Υπάρχουν τουρίστες και τουρίστες!
Κάποιοι κάνουν την διαφορά, τελείτσα.

7 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...


τι να πω, που ντρέπομαι! Τέλος πάντων, έχω πάρει την συνήθεια να κάνω βιντεάκια... πολλά!!!...

λοιπόν , να πω ότι το "by lamprini (από την Λαμπρινή)" που φαίνεται διαρκώς, δεν είναι επειδή είμαι ψώνιο, αλλά επειδή μού έχουν πάρει βίντεο, χωρίς να αναφέρουν το όνομά μου, και τα έχουν ανεβάσει στο δικό τους κανάλι...

Να πω ότι στο 1ο βίντεο... η Μακρυνίτσα μάς πήρε το μυαλό, αλλά ο Ναός στην πλατεία των Μηλιών... μάς ξετρέλλανε. Τέτοια κατάνυξη δεν την είχα αισθανθεί πουθενά, ούτε εγώ, ούτε η μαμά... (Κι εκείνο το ηλιοβασίλεμα... στον Παγασητικό, απ' τις καλλίτερές μου φώτο με ηλιοβασίλεμα... το καταχάρηκα!!! )

Και στο 2ο βίντεο... όλα καλά κι ωραία... !

Να πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ... νάσαι καλά, το ταξείδι ήταν άψογο, και χάρηκα που εκπληρώθηκε ο σκοπός του... !! (Να δω μια φίλη... )... <3

Εύχομαι να χαίρεστε τον τόπο μας, κι εμείς οι τουρίστες, που τόσο τον αγαπάμε, και τον αγαπήσαμε μαζύ με τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ του... νάμαστε καλά.. να τον ΞΑΝΑεπισκεφθούμε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Υ.Γ. Για να μην ξαναενοχλώ... καλέ έκατσες τόσην ώρα!!! Αα... ευχαριστώ!!! Υπόχρεη... !! <3
φιλιά!!! Καλό βράδυ, καλή ξεκούραση... !

Κυκλαμίνα είπε...

Σκοπός... Την είδες την φίλη; Ήταν στα καλά της, για δεν ήταν;
Να 'μαστε καλά, βέβαια!
Φιλιά, Καλό βράδυ!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλέ... για σένα λέω...

νάμαστε καλά, να ξανάρθουμε... ! Φιλιά

Κυκλαμίνα είπε...

Ε, και; Πώς με βρήκες; Καλά; Μπορούσα και καλύτερα, μήπως;

Σού στέλνω ένα βιαστικό μέιλ.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Σε βρήκα, αυτό έχει σημασία για μένα. Δεν ξέρω για το μέλλον (αν θα μπορώ να σε βρίσκω, αν μπορώ να επισκεφθώ τον όμορφο τόπο σου...) Τώρα αυτό μου αρκεί... για πάντα... <3

Απαντησα στο μέηλ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το μέηλ

Κυκλαμίνα είπε...

Οκ! Αφού σού αρκεί, ας μην αγχωνόμαστε για το μέλλον!
Όκ, ελήφθη! Φιλιά!