Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Νιώθω την αύριο που εσφίχτηκε

Δε θα σταθώ σε άλλες ειδήσεις που έμαθα και σίγουρα μάθατε κι εσείς.
Νιώθω χαμένη στον Παράδεισο, με καλύπτει η ποίηση.

***
Ο Στρατής Φάβρος κοινοποίησε τη δημοσίευσή του.
Νιώθω ξαφνικά ότι μου κόψανε τη γλώσσα
Νιώθω ότι μου λύγισαν την θέληση
Νιώθω ότι μ΄αφαίρεσαν τη δύναμη
Νιώθω ότι μου σύνθλιψαν την αντοχή
Νιώθω ότι μου κλέψαν την ψυχή
Νιώθω ότι γελάνε και χορεύουνε
Νιώθω ότι μόνος περπατώ
Νιώθω ότι έχασα ανεπίστρεπτα
Νιώθω ότι στα ψέματα βυθίστηκα
Νιώθω ότι απ' τον άνεμο χωρίστηκα
Νιώθω ότι χαζά παραμιλώ
Νιώθω πως βροχή φέρνουν τα σύννεφα
Νιώθω εχθρούς που παραμόνευαν
Νιώθω την μοναξιά να με κρατεί
Νιώθω την αγάπη πως μου χάθηκε
Νιώθω την πλάση να μ' εχθρεύεται
Νιώθω την ρώμη που μου χάνεται
Νιώθω τη θλίψη μου που μαίνεται
Νιώθω ένα δάσος που το κάψανε
Νιώθω ένα δάκρυ αλμυρό
Νιώθω ένα ζώο που πληγώσανε
Νιώθω τον πόνο μου καυτό
Νιώθω μια πόλη που ρημάξανε
Νιώθω στα χείλη τον βρυγμό
Νιώθω μια θάλασσα που μόλυναν
Νιώθω ενα τέλος κι ένα σπαραγμό
Νιώθω χώμα που κουράστηκε
Νιώθω ειρκτή που αδικεί
Νιώθω όρυγμα που πάρθηκε
Νιώθω τριγύρα μια σιωπή
Νιώθω πως χάθηκε η άνοιξη
Νιώθω χειμώνες δίχως αλλαγή
Νιώθω τέλος μόνο κι όχι αρχή
Νιώθω αμάξι που ρημάχτηκε
Νιώθω αιώνες που περάσανε
Νιώθω τραγούδι δίχως μουσική
Νιώθω αιώνια τη φυλακή
Νιώθω παιδί δίχως τη μάνα μου
Νιώθω εχθρούς δίχως αυγή
Νιώθω μια λίρα που φιμώθηκε
Νιώθω Ιθάκη δίχως γυρισμό
Νιώθω μια μάνα που πληγώθηκε
Νιώθω ποτάμι που το φράξανε
Νιώθω μια λίμνη που ξεράνανε
Νιώθω πηγή μ' όχι νερό
Νιώθω ζωή δίχως παλμό
Νιώθω τριαντάφυλλα που σβήσανε
Νιώθω έναν όρθρο σκοτεινό
Νιώθω μια σκάλα δίχως αριθμό
Νιώθω την αύριο που εσφίχτηκε
Νιώθω πληγή χωρίς δεσμό
Νιώθω μανούλα μόνος και θρηνώ
Μαθιός Θαλασσινός
ανέκδοτο συλλογή ασκήσεις θανάτου
Στρατής Φάβρος
Νιώθω ξαφνικά ότι μου κόψανε τη γλώσσα
Νιώθω ότι μου λύγισαν την θέληση
Νιώθω ότι μ΄αφαίρεσαν τη δύναμη
Νιώθω ότι μου σύνθλιψαν την αντοχή
Νιώθω ότι μου κλέψαν ...
Δείτε περισσότερα
Μου αρέσει!Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια: