Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Συμβαίνει εδώ και ώρα










Σήμερα ο άντρας μου έφαγε στον ξάδελφό του.
Κέρδισαν ένα αρνί και περιποιήθηκαν ιδιαίτερα (το μισό), τρεις άντρες.
Τώρα, οι δυο βλέπουν στο σαλόνι ποδόσφαιρο.

Άντρας και ξάδελφος, ήθελαν μόνο καφέ!
Καλό!

Εγώ, θα περιμένω τον γιο.
Ως τότε, μασουλάω μαύρες Κορινθιακές σταφίδες.
Σήμερα πήρα δυο σακουλάκια από μάρκετ της μακρινής γειτονιάς.
Από ευγένεια ρώτησα αν θέλουν και οι άντρες!

... Πάει, το ένα σακουλάκι!
"Φέρε, να ρίξουμε την χοληστερίνη", έλεγε ο ξάδελφος!
"Είναι θαυματουργές, αλλά όχι για σας, ειδικά σήμερα!" είπα. "Και δεν ξέρω αν ρίχνουν την χοληστερίνη... θα το ψάξω".
"Πού θα το ψάξεις"; ρώτησε ο ξέδελφος.
"Στην πηγή! Στην Κορινθιακή μαύρη σταφίδα και σε ποσότητα στο Titroo.gr"
"Τί ποσότητα;"
"Μολόγα. Πόσο αρνί έφαγες σήμερα;"
"Λίγο έφαγα εγώ. Ο άντρας σου, με τον άλλον..."
Δεν πρόλαβα να του εξηγήσω πολλά.

"Πώ πω!", φώναξε, μόλις είδε τ' αρνί!

Ο πρώτος πίνακας "αρνί", έλεγε:

Τα διατροφικά στοιχεία είναι ανά 100 γρ.
97 θερμίδες
Θρεπτική αξία ως προς την ΣΗΠ
Θερμίδες
97/2000kcal (5%)
Νάτριο
156/2400mg (7%)
Πρωτεΐνες
16/50g (31%)
Συνολικά Λίπη
3/65g (5%)
Υδατάνθρακες
1/300g (0%)
Χοληστερόλη
337/300mg (112%)

*** **
**

** Έφυγε στο σαλόνι, φωνάζοντας:

"Ακούς, ξάδελφε; 337 χοληστερίνη! Ένα κιλό και βάλε, που έφαγες εσύ, πόσο κάνουν;"

... Εγώ εξηγούσα "στα 300 mg. και ωμό. Λύκοι ήσασταν;" εκείνοι υπολόγιζαν με πράξεις, εγώ γλύτωσα τις σταφίδες μου, όχι τίποτ' άλλο, είναι μακριά το μάρκετ!

"Καίτη, φέρε το χαπάκι..."

...Και διηγώντας τα, να γελάς, έτσι κι αλλιώς! (ακόμα!)
Είπα εγώ! Θα μας βάλει σε τάξη το τι τρώω!
Παιδιά, λείπει το: ψητό στον φούρνο, στην σούβλα... ξέρετε! Κάργα, Ελλάδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: